woensdag 19 juli 2017

Herontdekking: MAC 'Stereo Rose'

Nu ik zo mijn vaste make-up routine heb 's morgens, heb ik niet veel tijd meer om te spelen en dingen uit te proberen. Toch wil ik genoeg van producten wisselen om niet telkens hetzelfde product te moeten gebruiken. Nu het zomertijd is, ben ik wel into de koraal/perziktinten qua blush. Ze warmen als het ware mijn gezicht wat op. Een mooie highlighter erbij en het is helemaal compleet. Dat zijn 2 stappen. Wat als je het allemaal in 1 stap kon doen? Daarom zijn de MSF's van MAC zo'n goed product: ze geven kleur af en tegelijkertijd een glansje. En toen herontdekte ik Stereo Rose.


Al zoveel gezegd en over geschreven over deze MSF. Populair, gehyped en vooral gewild. Niet verwonderlijk dat hij altijd uitverkocht is bij limited edition collecties. Ik heb 'em een aantal jaren geleden bij een bepaalde collectie weten te bemachtigen. Die zaterdag was ik vroeg opgestaan om richting Antwerpen te gaan. Eenmaal aangekomen, liep ik echt letterlijk de Meir af om zo snel mogelijk bij de MAC winkel te geraken. En wat bleek? Niks te vroeg want ik had de voorlaatste. Niet te geloven hoe snel deze over de toonbank vlogen.

En hoe kan het ook anders: het is dan ook een heel mooi product. MSF's staan erom bekend om vooral glans af te geven en maar een klein beetje kleur. Daarom dat ik deze als blush gebruik. En met de glans erbij, heb je ineens ook je highlighter aangebracht!




Het verbaast me dat hij niet sneller bij nieuwe collecties wordt hergelanceerd. MAC weet hoe populair dit product is; het is al een tijdje geleden dat deze MSF in een collectie werd teruggebracht. Hou dus de collecties van MAC een beetje in het oog als je deze graag wil, het is een prachtig product.

Staat deze nog op je wishlist ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten