donderdag 1 maart 2018

Snapshot


Ik heb beloofd om weer meer te posten, dus ik ga proberen om deze belofte dan ook zo lang mogelijk vol te houden. En wat beter dan een Snapshot om deze belofte mee te beginnen ? Ik weet dat Snapshots heel graag gelezen werden omdat het een kijkje achter de schermen geeft. Ik heb niet alleen mijn blog, ik doe er ook nog dingen naast. Aangezien het een hele tijd geleden was dat ik nog zo eens een opsomming gemaakt heb van foto's, geef ik jullie diegene van de afgelopen maand.




De feestdagen waren net afgelopen maar de sneeuw liet zich nog maar al te graag zien. Ik heb heel graag sneeuw maar niet als ik erdoor moet met de auto. Dan zit ik toch liever binnen met een warme chocomelk en een boek. Een sneeuwballengevecht doe ik nog net mee mee. Maar het is vooral een plaatje om naar te kijken.



Aangezien mijn vriend heel graag reist, had ik hem een weekendje Amsterdam cadeau gedaan. We waren er beiden nog nooit geweest dus het was wel een tripje waard. Onderweg kwamen we sneeuw tegen, waar we niet aan hadden gedacht dat dat nog kon. Het was dus ook ijskoud als we rondwandelden. Aangezien hij ook enorme fan is van het Hard Rock Café, moesten we natuurlijk die van Amsterdam ook bezoeken. Gesmaakt heeft het zeker, vooral ook die Oreo cheesecake erna (wat toch op het laatste een beetje teveel was, haha! ).



En dan was het aftellen naar onze trip naar Faro, mijn kerstcadeau. En wat voor een. Initieel dachten we naar Barcelona te vliegen en een match mee te pikken (want ja: ik ben voetbalfan). Maar aangezien ze meer uit dan thuis speelden, hebben we beslist dit in het najaar te doen. Ik mocht dus een nieuwe bestemming kiezen; het moest alleen met het vliegtuig zijn en het moest er warm zijn. Faro it was! Het was er enorm fijn ! Niet te groot dat je niet genoeg dagen had om alles te zien, maar ook niet te klein dat je na 1 dag alles al gezien had. Hotel was perfect, bezienswaardigheden de moeite (vooral de boottocht tijdens het Island hoppen):



Echter was niet allemaal rozengeur en maneschijn. Ik verloor deze maand mijn beide grootvaders na beiden een lange strijd tegen kanker gestreden te hebben. Februari was op dat vlak een donkere maand. Het leven staat echter niet stil en iedereen van de familie probeert het gewone leven weer op te pakken, al is dat niet echt makkelijk. Ik heb afspraken deze maand en volgende maand afgezegd omdat ik gewoon geen fut heb om er bij te zijn (ook al is dat met spijt in het hart). Voor het moment probeer ik eerst op mijn plooi te komen, afspraken kunnen verzet worden.

Deze maand was vooral een maand van samenzijn, verdriet en rouw. Maar dat wil niet zeggen dat ik van de tripjes niet genoten heb, het deed eens zoveel deugd. Gewoon eens weg zijn, genieten van de nieuwe ervaringen om dan met een leeg hoofd terug de realiteit onder ogen te kunnen zien. Het feit dat ik terug stilletjes aan het enthousiasme vind om te bloggen, zegt ook genoeg. Ik was redelijk actief op mijn social media omdat ik jullie niet het gevoel wilde geven dat ik jullie in de steek liet. Mijn batterijen raken beetje bij beetje terug opgevuld maar ik heb zelf nog een lange weg te gaan.

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten