maandag 15 oktober 2018

Kiko Creamy Lipstick Gossamer Emotion '106 Mauve'

Eindelijk nog eens een artikel over een make-up product, wat is dat lang geleden ! Met de verhuis heb ik een bepaalde routine moeten zoeken voor mijn make-up (beste licht om me op te maken, beste producten om het snelst te kunnen aanbrengen, etc.). Een paar producten had ik nog in mijn 'te reviewen'-la thuis steken maar door te verhuizen, is alles gewoon in mijn make-up collectie belandt. Tot ik mijn lipstick la opentrok en ik deze schat zag liggen. Tijd om deze eens onder de loep te nemen !



Kiko was vroeger alleen maar in het Zuiden te verkrijgen (denk Spanje, Portugal, ...). Ben ik blij dat ze ook naar ons land gekomen zijn ! Ze hebben hele fijne producten voor een klein prijsje. De laatste keer dat ik er binnen ben geweest, was in Madrid. Daar kocht ik deze lipstick. Het zag er mij een nieuwe lijn uit maar weet niet zeker meer of deze lijn voordien ook al te verkrijgen was. Het openen van de lipstick leek mij op zich al interessant, een beetje afgekeken van de duurdere merken (maar is helemaal niet erg!). Je duwt als het ware van boven zodat de lipstick er onderaan uitkomt.

De lipstick zit in een mooie zilveren omhulsel, geeft een luxe uitstraling. Kwaliteit van de verpakking is degelijk en door het aparte systeem om de lipstick open te maken, heb je niet het gevoel dat je met iets goedkoop bezig bent.



Dan de kleur zelf - 106 Mauve. Wie mij al langer volgt, weet dat ik in de herfst/winter nogal verzot ben op mijn bessenkleuren. Deze is niet anders maar ook niet helemaal hetzelfde. Deze kleur kan ik het beste omschrijven als neutraal - slash - bessen - slash - rood. Ik heb donkerdere bessenkleuren dan dit maar ook tinten die roder zijn dan deze. Ik zou deze makkelijk naar het werk kunnen dragen zonder too much te zijn.

De lipstick brengt goed aan en dringt een beetje in de lippen zodat, als je eet, er een mooi laagje kleur achterblijft. Een vettige hap overleeft 'ie niet helemaal. Omdat hij een creamy formule heeft, verwachtte ik niet dat hij mijn lippen zou uitdrogen. Gelukkig deed 'ie dat ook niet.




Het is niet je alledaagse nude tint maar mauve zou ik 'em ook niet helemaal noemen. Wil je wat meer kleur maar wil je niet over the top gaan ? Dan is deze misschien wel iets voor jou !

De Kiko Creamy lipsticks kan je vinden in de Kiko winkels voor €8,90 per stuk. De creamy lipstick lijn bestaat uit 34 tinten waaruit je kan kiezen.

Voor welke lipstickkleur ga jij deze herfst/winter ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten