zondag 25 november 2018

Snapshot


Bijna een nieuwe maand, tijd voor een nieuwe Snapshot. Ik ben niet alleen blogger, ik doe achter de schermen ook vanalles. In een Snapshot laat ik jullie aan de hand van foto's zien wat ik deze maand nogal gedaan heb. Kijk je mee?



Eind oktober was mijn vriend jarig. En dat vieren we uiteraard met taart! Hij koos voor een fruit en een chocomoussetaart. Zo mooi ! En vooral lekker (maar zwaar). De bakker had er alleszins zijn werk van gemaakt.


Ik kreeg mijn acryl organizers binnen en deelde mijn make-up collectie met veel plezier in. Nu een aantal weken verder te zijn, zijn deze bakjes toch een redmiddel en bespaart het mij heel veel plaats. Het resultaat kon je zien in mijn make-up collectie video


Dat zie je goed : om half 7 was ik op mijn werk ('s morgens weliswaar!). Binnenkort komt er een grote verandering aan binnen het bedrijf waar ik werk waardoor nog veel werk moet worden verzet. Ik heb het gevoel dat ik nooit kan doorwerken dus dat betekende dat ik op een doordeweekse dinsdagmorgen besliste om om 5:20 op te staan, om 6h te vertrekken en om half 7 aan mijn bureau te zitten. Het heeft wel iets rustigs moet ik zeggen. En ik heb ook effectief goed door kunnen werken !


Uiteraard is er ook tijd voor ontspanning dus wat doe je op een regenachtige zondagnamiddag ? Juist, bloggen !


Ik kocht een nieuw geurtje ! Deze had ik ooit eens in staaltjes vorm en vond 'em zo lekker ruiken, dat ik 'em nu full size ben gaan halen. Ik had nog wat bonnen liggen dus ik betaalde er eigenlijk bijna niks voor. Win-win situatie !



Het is de laatste tijd echt koud buiten ! Liever blijf ik wat langer in het warme bed liggen maar dat gaat helaas niet. Wel is het weer tijd voor lekkere warme thee en mijn wintersokken !

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten