woensdag 27 februari 2019

Snapshot


De 2de maand van het jaar zit er alweer bijna op, tijd voor een recap ! Februari was niet zo heel speciaal, al startten we op het werk met een groot project waar heel veel voorbereiding inkroop. De laatste loodjes waren het zwaarst en het begin ervan al helemaal. Kijk je mee ?



Een avondje alleen thuis, dat betekende sushi ! Om de hoek waar we wonen, ligt een sushi restaurant. Ik was er nog nooit binnen geweest maar aangezien ik alleen thuis was en ik niet echt zin had om te koken, bestelde ik een portie. Wat was het lekker ! Een aanrader om dat meer te doen.


Aangezien het eind januari - begin februari ontzettend druk was op het werk (nog steeds trouwens), is op tijd en stond een rustig avondje meer dan welkom. Een lekker thee en 'Topdokters' of 'Blind getrouwd', meer heb ik niet nodig.


Quote of the year.


Een klein beetje wazig maar daarom niet minder lekker: Ik maakte voor de eerste keer in mijn leven bananenbrood. Helemaal niet moeilijk en zelfs de vriend wou er wel eens een stukje van proeven. Geslaagd lijkt mij !


Geen verjaardag zonder piñata ! Eerst gezellig gaan ontbijten, daarna mocht de jarige zich afreageren op de piñata vol met snoep. Veel gelachen, een hele gezellige morgen/middag/namiddag gehad.


14 februari staat in het teken van Valentijn. Mijn vriend en ik hadden van in het begin besloten om niet echt iets te doen/ te kopen voor elkaar op die dag (je ziet elkaar elke dag graag, daarom hoeft het op Valentijn niet opeens iets heel speciaal te zijn). Toch verraste hij me met een boeketje, heel lief !


Ook op het werk werden we aangenaam verrast door een van onze coaches. Ons bedrijf heeft begin februari een grote verandering doorgemaakt en aangezien we er alles aan gedaan hebben om onze afdeling draaiende te houden, wilde hij zijn appreciatie tonen door ons een doosje pralines te kopen. Altijd leuk als je werk geapprecieerd wordt.


Eindelijk werd het mooi weer ! Niet dat ik meteen de schoonmaakkriebels krijg als ik de zon zie schijnen maar de ruiten hadden dringend een sopje nodig. En het resultaat mocht er wel zijn, het water zag dan ook niet zo doorschijnend meer toen ik klaar was, haha !


Wat beter dan mooi weer en een brunch bij de familie ? Ideaal om zo het mooie, zonnige weekend af te sluiten !

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten