maandag 29 april 2019

Estée Lauder Company Store : mijn aankopen

Als er 1 bekende plek is in de beautywereld die het meest besproken is, dan is het de Estée Lauder Company Store wel. Een hele mysterieuze plaats want je geraakt er niet zomaar binnen - enkel op uitnodiging. Ik ging er een aantal weken geleden naartoe en kwam met een zak buiten.



De Estée Lauder Company Store is een winkeltje dat aan het bedrijf van Estée Lauder zelf grenst. Hier verkopen ze producten van limited editions, producten met verpakkingen die wat gedeukt/gekreukt zijn en die dus niet meer kunnen verkocht worden in de winkels, winkeloverschotten, etc. En niet alleen make-up. Denk aan gezichtsverzorging, parfums, huisgeuren, etc. Je vindt er de merken terug die Estée Lauder zelf maakt : MAC, Bobbi Brown, DKNY, Michael Kors, Clinique, Jo Malone, etc. En alsof dat nog niet genoeg is : je uitnodiging geeft maar liefst 40% korting op deze producten ! Je kan je dus wel voorstellen dat het deze plaats een waar paradijs is voor een beautyliefhebber.

Ik was voordien al een keertje eerder geweest en keek toen mijn ogen uit. Ik wist niet wat ik kon verwachten. Deze keer was ik al een beetje meer mentaal voorbereid en wist ik ongeveer waar ik voor wou gaan (ook al wist ik niet exact welke producten er zouden liggen).

Een product dat al heel lang op mijn lijstje stond, was het Clinique Moisture Surge Serum. Ik had voordien wat basisproducten voor mijn gezichtsverzorging maar ik beloofde mezelf dat ik in 2019 echt goed voor mijn huid zou zorgen. Deze is alvast een mooie extra stap. Een serum is een product dat de extra noden van je huid covert. De laatste tijd heb ik last van wat droge plekjes (geloof het of niet, ik met mijn gecombineerde tot vette huid!). Dit serum zorgt voor wat extra hydratatie, ben benieuwd naar de resultaten ! Ook kocht ik de Clinique Redness Solution Cleanser, ideaal om mijn gezicht schoon te maken na het dragen van een dagje make-up. En aangezien het allerlei goede ingrediënten heeft om mijn rode huid te kalmeren, heeft dat alleen maar voordelen.


Verder kon het ook niet anders dan dat ik van MAC iets meebracht. Allereerst : de MAC Highlighter Pen 'Medium'. Hij doet geweldig hard denken aan de Touch éclat van YSL : een highlighter voor onder je ogen voor een frisse blik. Maar evenzeer kan je hem ook op andere plekken op je gezicht aanbrengen voor een frissere uitstraling. Een basic oogschaduw zoals MAC 'Join My League?' kon ik ook niet laten liggen (zeker niet met de korting, hij was uiteindelijk nog maar €4!). Deze kleur is ideaal om in de aracadeboog kleuren uit te blenden. Aangezien dat mijn foundations ook allemaal stilletjes aan aan het opraken zijn, bracht ik de MAC Waterproof foundation NC20 mee. Ik had voordien nog maar 1 foundation van MAC geprobeerd en die beviel me wel. Deze is nog eens waterproof, dus is mooi meegenomen nu de zomerperiode er snel aankomt. Als laatste kon ik de MAC Fix+ Spray ook niet laten liggen. Spuit deze spray over je gezicht wanneer je gedaan hebt met je make-up en je make-up blijft heel de dag zitten. Om nog maar te zwijgen hoe verfrissend het is om 'em gedurende de dag aan te brengen !

Als laatste kocht ik ook 2 producten van Estée Lauder zelf : de Modern Muse parfum en de Mascara set. Van Estée Lauder heb ik zelf niet zoveel producten, wel fijn dat ik ze zo beter kan leren kennen !

Als je het mij vraagt, was deze een geslaagde trip ! Met de korting dat ik kreeg, heb ik heel wat geld uitgespaard op producten waar eigenlijk niets mis mee is, buiten een kreukje in de verpakking. Leuk om op deze manier producten te leren kennen. Reviews volgen !

Ben jij al eens bij de Company Store geweest ?

Stay gorgeous !

Anke

3 opmerkingen:

  1. Hoi, kan je mij zeggen hoe je aan zo een uitnodiging geraakt? En is het zo als je eenmaal uitgenodigd bent, dat je jaarlijks terug uitgenodigd wordt?
    Alvast bedankt voor je feedback,
    Groetjes Marie-Laure

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Marie-Laure, de uitnodigingen worden meestal verdeeld door de mensen die daar werken of op bepaalde bedrijven liggen ze ook wel eens (meestal farmacie of cosmetische bedrijven). Het is dus niet zo dat, eenmaal je een uitnodiging te pakken hebt gekregen, dat je volgende keer automatisch wordt uitgenodigd. Het is een beetje zoeken en vinden, maar zeker de moeite om eens langs te gaan moest je eentje te pakken hebben gekregen. Veel succes !

      Verwijderen
  2. Hey Anke kan je met 1 uitnodiging iemand meenemen of moet elk een uitnodiging hebben?

    BeantwoordenVerwijderen