zondag 28 april 2019

Snapshot


Waar is april ook alweer naartoe ? In april was het wat stiller op mijn blog omdat het gewoon bijzonder druk was - zowel professioneel als privé. Ik probeerde genoeg op mijn Instagram te posten, op mijn blog verscheen er niet zo heel erg veel. Toch heb ik een aantal leuke fotootjes voor jullie weten te verzamelen. Deze zie je vandaag !




Ze zeggen het niet voor niets dat mannen en vrouwen van verschillende planeten komen. Na het lezen van dit boek ben ik er helemaal van overtuigd ! Dit boek legt inderdaad het verschil uit tussen mannen en vrouwen in ons manier van denken en doen. Heel interessant en heel veel 'oh ja' momentjes. Heb er wel wat van opgestoken, eens kijken of de theorie omgezet kan worden in de praktijk.


Zalig, dat goede weer ! Ik kan zó genieten van de zon. Het waren de afgelopen dagen topdagen qua weer. Ramen open, een goed boek en lekker in het zonnetje wat lezen. Mij hoorde je de eerste uren niet meer...


Sinds dat we verhuisd waren, hadden we een klein schoenenprobleem. Onze schoenen (wel: eerder mijn schoenen) stonden in de berging nog in de kartonnen doos opeengestapeld. Telkens als ik een paar schoenen onderaan de stapel moest hebben, was het een heel karwei om eraan te geraken. Een schoenenrek leek daarom wel handig! Zoals je kan zien, heb ik al plaatsgebrek, haha ! Och, ik vind dat het nog goed meevalt, toch ?


Als de lente in het land is en het is goed weer, heb ik zin om te experimenteren met eten. Niet alleen veranderen de stoofpotjes naar frisse lentegerechten, ook de zware dessert worden vervangen door veel fruit. We kregen op een avond vrienden op bezoek dus toverde ik deze taart op tafel. Helemaal niet moeilijk en superlekker ! En nog beter : helemaal suikervrij. Wat wil je nog meer ?


Al kan af en toe een goede hamburger niet ontbreken. En eentje met avocado al helemaal niet !


Ik ging nog eens langs bij de Estée Lauder Company store. Dit is een winkel met alle merken die Estée Lauder maakt (denk aan MAC, Bobbi Brown, DKNY, etc.). Helaas kan je enkel op uitnodiging binnen. Ik ging er even mijn licht opsteken om te kijken wat ze zoal hadden staan. Aangezien ik tegenwoordig met mijn huid bezig ben, had ik me voorgenomen om enkel naar de huidverzorgingsproducten te kijken (but you know me: dat is me niet helemaal gelukt, er slopen wat make-up producten in mijn mandje). Een product dat al lang op mijn lijstje stond was het Clinique moisture surge serum. Mijn huid heeft tegenwoordig meer nodig dan alleen maar wat crème dus ik ben benieuwd wat dit voor mijn huid kan doen !


Ik ben van plan om al mijn nagellak weg te doen. Ja, je leest het goed. Misschien hou ik nog enkele kleurtjes maar het overgrote deel gaat weg. Ik betrap me er telkens op dat ik niet meer naar mijn nagellak grijp aangezien ze bij mij zo ongelofelijk snel chippen. Ik ben op het werk veel bezig met papierwerk en bestelling, aka dozen uitpakken. Zondag = nagellakdag, maandag kan ik het er al opnieuw afhalen. Zelfs met Essie en OPI. Jammer ! In de plaats wil ik liever 'investeren' in een goede gellak kit. Hou dus binnenkort mijn United Wardrobe in de gaten, want daar zullen een aantal lakjes verschijnen aan goedkope prijsjes !

Stay gorgeous !

Anke 

0 reacties:

Een reactie posten