vrijdag 11 oktober 2019

Tip van de Week : aangeslagen spiegels in de badkamer

Je kent het volgende scenario wel: je hebt net gedoucht en je wilt je haar drogen in de spiegel. Niet zo makkelijk als je spiegels aangeslagen zijn door de damp !  Maar eigenlijk is het heel simpel om dat te voorkomen. En weet je ? Had mijn vriend me dit trucje niet verteld, dan had ik nog niet geweten !



Hij had dit trucje geleerd ten tijde dat hij nog bij het leger was. Ik viel ver achterover toen hij mij dit vertelde want had er zelf nog nooit van gehoord. We hebben het dan ook meteen uitgetest om te kijken of het werkte. And it did ! Het enige wat je moet doen is scheerschuim op je spiegel aanbrengen. Deze moet je even laten intrekken: het schuim verdwijnt vanzelf maar het laagje dat het achterlaat op je spiegel, zal voorkomen dat er condens op je spiegel te vinden is. Geniaal of geniaal ?

Kende jij dit trucje al ?

Stay gorgeous!

Anke

0 reacties:

Een reactie posten