woensdag 11 december 2019

Kiko Luxurious Lashes Maxi Brush Mascara

Kiko is een merk dat ik leerde kennen toen ik in Spanje op vakantie ging. Een paar producten later en Kiko is een van mijn favoriete budgetvriendelijke merken geworden om te gebruiken. Een van mijn favoriete mascara's is trouwens van hen : de Luxurious Lashes Extra Volume Brush mascara. Deze heb ik al een aantal keren opnieuw gekocht omdat hij het gewoon doet voor mijn wimpers. Maar zoals altijd wilde ik graag eens iets anders proberen. Deze mascara lijkt er wel het broertje van : de Luxurious Lashes Maxi Brush mascara. Tijd om deze ook eens uit te testen !


De verpakking van Kiko is meestal niet teveel poespas: deze keer is het een gouden tube. Wat mij het meeste interesseerde, was het borsteltje. De naam verraadt het al: het borsteltje zou groot zijn zodat het alle wimpers kan bedekken met een laagje. Ook verwachtte ik wel wat volume te krijgen. Echter baarde mij dat toch ook wel wat zorgen omdat ik nogal kleine ogen heb, zodat ik meer kans had op vlekken bij het aanbrengen.



Het borsteltje was inderdaad niet klein, let me tell you maar het ging. Ik heb al andere mascara's gehad waar ik bijna mijn oog mee uitstak omdat ik met het grote borsteltje gewoon niet kon werken. Ik zoek een mascara die mijn wimpers wat lengte en volume kan geven. Ik heb hele kleine wimpers - om nog maar te zwijgen dat deze koppig naar voor wijzen, ook al krul ik ze voor ik mascara aanbreng. Ik had niet het gevoel dat het mij veel volume gaf, na 3 laagjes kreeg ik wel al wat meer lengte. Waterproof is hij zeker niet, dus let daarmee op als je bijvoorbeeld door een regenbui wilt fietsen !


Conclusie ? Ik vind dit zeker een fijne basic mascara maar zoek net ietsje meer lengte dan dat deze geeft. Voorlopig blijf ik liever de Extra Volume variant gebruiken.

De Kiko Luxurious Lashes mascara kan je vinden in de Kiko winkels voor €7,49.

Welke mascara gebruik jij ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten