vrijdag 27 december 2019

Snapshot


De laatste Snapshot van 2019, wat is het jaar snel gegaan ! In deze laatste Snapshot wil ik jullie meenemen naar afgelopen maand; met de voorbereidingen naar kerst, het vele - maar lekkere eten- en de start van mijn vakantie, die niet zo goed begon. Kijk je mee ?



We kent deze niet ? Vooral tijdens de Sinterklaasperiode worden deze nic nacs verkocht en ze zijn VERSLAVEND. Ik ben normaal gezien niet zo'n snoeper maar zet deze zak voor mijn neus en deze gaat vlotjes binnen. Niet het gezondste dat er is met al die suiker bestaat maar ik zal hetzelfde aantal mandarijntjes wel binnenspelen als dat betekent dat ik van deze zak geregeld mag snoepen, haha !


Van de Sint gesproken : ondanks dat we halverwege de 20 zijn, is het toch nog leuk om te weten dat we dit jaar braaf zijn geweest. De heilige man had op 6 december wat dingen achter gelaten voor ons, een hele leuke verrassing toen we opstonden.


Van de Sint naar de Kerstman. De traditie bij ons thuis was dat de kerstboom werd gezet op 1 december, Sint geweest of niet. Echter vond mijn vriend dat niet kunnen en zetten we hem daardoor een week later. Al een paar pakjes had ik kunnen scoren met Black Friday, zo leek de plaats onder de kerstboom toch niet zo leeg. It's the most wonderful time of the year!


En het is meteen ook leuker bloggen bij de kerstboom !



Als mijn vriend met de late shift staat, kan ik eens mijn zin doen qua eten. Aangezien hij geen fan is van pannenkoeken en sushi, trakteerde ik mezelf op deze lekkernijen zo na het werk (weliswaar niet tegelijkertijd, haha!). En of het gesmaakt heeft, pannenkoeken waren ondertussen al 1,5 jaar geleden!


Wie kent deze kersttrui nog ? Ik kocht deze bij Nordstrom toen ik in Californië woonde voor onze shitty Christmas sweater party. Deze heb ik nooit weggegooid aangezien dit toch een mooi aandenken was van die tijd. Tijd om 'em nog eens uit de kast te halen en hem met veel trots te dragen !

Hopelijk hebben jullie eergisteren van een zalige kerst kunnen genieten, nu de countdown naar het einde van 2019! Ik lig voor het moment in de zetel met een goede verkoudheid en een neus die helemaal toe zit (dan pas ga je de momenten appreciëren waarbij je goed kan ademen zonder nadenken...). Ben volop vitamientjes aan het slikken zodat ik begin 2020 niet ziek moet starten !

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten