maandag 2 december 2019

Wishlist of the Month : Kerst 2019

Nu de kerstperiode er weer aankomt, is de vraag 'Wat wil jij voor kerst?' nooit ver weg. En eerlijk ? Ik heb de laatste weken over die vraag moeten nadenken.Meestal koop ik alles gewoon zelf als ik het nodig heb/wil hebben. Toch heb ik nog een aantal dingetjes gevonden die misschien leuk zijn om te geven en te krijgen, en waar ik zelf ook blij mee zou zijn.


Mijn liefde voor geurkaarsen is helaas nog niet afgenomen. Ook al heb ik er de laatste tijd veel van de Ikea gebrand, niets beter dan een echte Bath & Body Works kaars. Ik heb er enorm veel spijt van dat ik er niet meer uit Amerika heb meegebracht maar het zij zo. Aangezien je ze niet gemakkelijk vanuit Amerika kan bestellen, ben ik beginnen rond zoeken naar webshops die deze wel verkopen. Cosy Favorites is er zo eentje van. Voor een 3-wick geurkaars betaal je rond de €25 maar ze hebben geregeld sales dus altijd de moeite waard om de site in het oog te houden ! 

Als je het nog niet wist, dan weet je het nu : ik lees enorm graag. Noem het een hobby, ik vind niks gezelliger dan een boek lezen als het buiten zo koud en miezerig is. Kaarsje in brand, lekker kopje thee en laat me maar even in mijn eigen wereld vertoeven dan. Ik zou met de serie van de Zeven Zussen willen beginnen omdat ik gehoord heb dat deze zo populair was. Ben benieuwd of deze boeken écht zo goed zijn zoals gezegd !

Vrouwen en hun accessoires, het is en blijft een match made in heaven. Ik heb niet heel veel handtassen en ben er ook niet echt een verzamelaar van maar diegenen die ik dan heb, gebruik ik met heel veel liefde. Met zoveel liefde zelfs, dat mijn handtas die ik dagelijks gebruik bijna uit elkaar begint te vallen. Deze handtas van Asos (€41,99) ziet er praktisch genoeg uit om al mijn dagelijkse benodigdheden (lees: spullen die OOIT nog eens van pas kunnen komen) mee te zeulen.

Als beautyliefhebber heb ik natuurlijk ook een beautyproduct op mijn wishlist staan. Deze Bobbi Brown Shimmer Brick in Pink Quartz wil ik al jaaaaren maar het is toch steeds even slikken voor de prijs (€50). Het gevolg:  ik heb 'em nog steeds niet zelf gekocht. Maar als je deze op je verlanglijstje kan zetten, is dat mooi toch ?

Wat hebben jullie op je verlanglijstje staan ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten