zaterdag 5 mei 2012

Snapshot #4


Klaar voor een nieuwe Snapshot ? Deze paar weken heb ik niet zoveel foto's kunnen trekken omdat ik druk bezig ben met opdrachten voor school. Maar geen nood : ik heb toch een aantal mooie plaatjes kunnen schieten. Enjoy !


Ik heb de laatste tijd heel wat last gehad met mijn oude computer. Daarom dat ik ook mijn nieuwe laptop heb laten start klaar maken. Het eerste wat ik deed toen ik 'em weer in mijn bezit had : Twitter checken ! (natuurlijk!)

Een mooie screensaver hoort er natuurlijk ook bij !

Even mijn nagellak collectie doorgezocht voor dingen die weg mochten ...

... en deze kleur was ertussen gesukkeld zonder dat ik 'em had geswatcht ! Hoog tijd dus om 'em bij mijn nog-te-swatchen-nagelakken te leggen.

Dit is trouwens ook nog alles wat uitgetest moet worden.

Zo blij met m'n nieuwe MAC Nicki Minaj lipstick !

'The Secret' was uit ! Wat een geweldig boek. Het artikeltje hierover hebben jullie gisteren al kunnen lezen !

Filou met z'n zotte streken : gras eten is toch niet zo lekker !

Met een paar vrienden ging ik 'The Avengers' zien. Bleek dat we de enige 3 meisjes in de zaal waren (wat genoeg zegt!) Desondanks was het een enorm leuke film en helemaal niet alleen voor de jongens ;)

Achteraf moet er natuurlijk ook druk gestudeerd worden ... (iets minder leuk , haha !)

Ik kreeg van een vriendin het laatste boek van de Honger Spelen-serie mee. #verslaafd

Nu Facebook bij iedereen stilletjes aan naar 'Timeline' verandert, moest ik toch een mooie omslagfoto zoeken ? Ik koos er eentje van New York, een stad waar ik bijzonder graag naar toe wil gaan !

Zo, dit waren de foto's van afgelopen tijd. Er is weer heel wat gebeurd en er staat nog zoveel meer te gebeuren de komende weken. Wees maar zeker dat ik mijn camera overal mee naar toe zal nemen !

Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking: