vrijdag 27 juli 2012

Nivea Herstellende Nachtcrème

Huidverzorging is echt belangrijk. Niet alleen zal je huid er enorm mooi van worden, het heeft ook een gevolg voor het aanbrengen van make-up. Minder puistjes = minder camouflage = product sparen. Het heeft eigenlijk niets dan voordelen. Mijn Biocura nachtcrème was op en ’s avonds heb ik echt wel een crème nodig. Dus ging ik eens snuffelen in het huidverzorgingsrek en bracht ik deze Nivea Herstellende Nachtcrème mee voor normale tot gemengde huid.


Ik heb een gemengde huid : mijn T-zone wordt op sommige momenten echt vettig, terwijl de rest van mijn gezicht wat droger is. Mijn gezicht is als het waren in 2 verdeeld en deze 2 plekken hebben beiden hun verzorging nodig. Een crème voor mijn gemengde huid is soms moeilijk te vinden, maar ik vond er nu toch 1!



Zoals ik in mijn vergelijking met de dagcrème al vertelde, is ook deze nachtcrème dikker. Hij bevat lotus extracten en vitaminen. De lotus extracten zorgen ervoor dat je huid fris en gehydrateerd aanvoelt. De vitaminen nemen dan weer het herstellende deel voor hun rekening. Tijdens de dag wordt je nogal blootgesteld aan allerlei dingen (denk maar aan vuile buitenlucht, de zon, etc.). De vitaminen herstellen je beschadigde huid zodat ‘ie weer helemaal wordt klaargestoomd voor de volgende dag!


Mijn huid ‘trekt’ niet als je ‘em opsmeert. Ik gebruik deze crème nu bijna een volledige maand en ik heb er geen allergische reacties op gehad. Heel fijn ! Van huidverzorgingsproducten veranderen, is altijd weer een gok. Hoe gaat je huid erop reageren ? Krijg ik van die allergische reacties ? Gelukkig is dat helemaal niet gebeurd. De nachtcrème van Biocura was fijn, maar deze van Nivea vind ik absoluut geweldig !


De Nivea Herstellende Nachtcrème kan je vinden bij de drogisterij voor €5,99.

Welke nachtcrème gebruik jij ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten