woensdag 11 juli 2012

Personal : life

Bij de winactie had ik gevraagd wat jullie meer wilden zien op PfB. Een aantal zeiden reviews, maar het merendeel wilden meer personal stuff (dat antwoord had me eigenlijk aangenaam verrast!). Aan jullie wensen wordt gehoor gegeven vandaag !


What’s goin’ on lately ? Wel, we hebben deze maand al wat tegenslag moeten verwerken. Mijn grootouders hebben ook een Golden Retriever, even oud als onze Filou. Nu mankte ze al een paar dagen en het werd alleen maar erger. Normaal gezien is ze springlevend en hopt ze van hot naar her. Nu lag ze stilletjes te janken van de pijn. De dierenarts zei dat het kwam doordat ze een aangeboren aandoening had waardoor ze een barst in haar heup had. Als dat helemaal zou doorbreken, zou het echt een ramp zijn. Ze wordt pas binnen 3 weken geopereerd en als dat niet lukt, moet ze worden ingeslapen. Maar zeg nu zelf : een puppy van 8 maanden al laten inslapen ?

 

Verder werk ik deze maand in een transportbedrijf van de luchthaven. Elke dag van 9h tot 17h. Een drukke bedoening ! Soms heb ik wat dooie momenten (ik ken immers niet alles van het interne systeem) dus kan ik blogposts in het klad schrijven. Zo hoef ik ze ’s avonds alleen maar na te lezen en foto’s erbij te maken. Handig toch ? Zo kan ik mijn blog en het werk combineren ! 

Wat kunnen jullie deze maand verwachten op PfB ? De review van de Rimmel ‘Wake me Up’ foundation is onderweg. Echt een aanrader ! Nooit gedacht dat ik er echt frisser uit zou zien, hij verricht een wonder in de vroege morgenden. Verder zijn ook de Maybelline Color Tattoos in BelgiĆ« beland. Ik heb er al eentje kunnen bemachtigen (de rest was gewoon al uitverkocht!) dus als ik er wat meer heb, komt daar ook zeker een blogpost van online. Ik heb ook nog heel wat nagellak swatches gemaakt van de nagellakjes die jullie in de shoplog konden zien EN er komt nog een filmpje van mijn verzorgingsproducten-collectie ! Leuk toch ? 

Hoe vaak willen jullie zo’n personal artikel zien ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten