vrijdag 10 augustus 2012

Lush Lemony Flutter

So I did it, I went to Lush ! Ik weet dat velen onder jullie gek zijn van deze winkel, ik was dat eerlijk gezegd niet zo. Waarschijnlijk kwam dat omdat ik er nog nooit was binnengeweest. Ik veranderde al snel van gedacht toen ik er binnenwandelde. Ik wilde weten waarom iedereen zot is van deze winkel. Ik kocht de welbekende Lemony Flutter !


Het is een zwart potje van 50g, gevuld met goed ruikend spul. Dit product wordt meestal gebruikt om je nagelriemen mee in te smeren. Dat is ook de reden waarom ik ‘em gekocht heb want de laatste tijd zijn mijn nagelriemen niet meer om aan te zien. Maar zoals het potje vermeld, hoef je het helemaal niet bij je nagelriemen te houden. Ook andere plekjes op je lichaam (denk maar aan die droge ellebogen)mogen ermee ingesmeerd worden. Je hebt maar heel weinig nodig, dus met deze pot kom je echt wel een tijdje toe.



Op de lijst van ingrediƫnten staat : avocado olie, shea boter, kokos olie, citroen extracten, etc. Kortom, ingrediƫnten die je nagelriemen zullen hydrateren en verzorgen. En dat doet het zeker. Een klein beetje rond je vinger, even laten intrekken en waauw ! Ze zien er onmiddellijk veel verzorgder uit. De citroengeur is om van bij weg te dromen (zoals bij alle producten).


Voor een eerste ontdekking en aankoop was dit meteen geslaagd. De reviews op de Lush site hadden meer dan gelijk. 

Lemony Flutter van 50g kan je bij Lush vinden voor €10,45. 

Ben jij gek op Lush ?  

Stay gorgeous  

Anke

0 reacties:

Een reactie posten