zondag 12 augustus 2012

MAC Star Wonder – Light Year (HC collectie)

De ‘Heavenly Creature’ collectie van MAC was een hype tot en met. Ik begrijp waarom : heb je die mooie producten gezien? Vooral de MSF’s spraken me echt wel aan. Helaas kon ik niet meteen afreizen naar Antwerpen want ik moest werken. Ik had de hoop dus al mooi opgegeven om ooit zo’n MSF te pakken te krijgen …


Toen ik naar Antwerpen ging, verbaasde me het dat er nog 2 MSF’s beschikbaar waren! De donkerste was niet echt mijn ding maar Star Wonder vond ik enorm mooi. 

Paars, roze en wat goud. Alles te samen geeft dat een mooie roze kleur, zoals je bij de swatch zal kunnen zien. Deze zou ik eerder als blush gebruiken. Voor de getinte dames onder ons kan deze perfect als highlighter dienen !

 

Light Year was uitverkocht in Antwerpen maar ik wist dat ik met mijn nicht een dagje Knokke had gepland. Daar bezochten we samen MAC en geloof het of niet : daar was er maar eentje uitverkocht ! ‘Light Year’ werd van mij !

Deze is ietsje lichter dan ‘Star Wonder’ maar absoluut even mooi. Een perzikkleur met roze en goud, een hele mooie highlighter als je het mij vraagt. Deze is echt mijn favoriet.

Swatch :
 

MSF’s zijn prachtige producten, zeker als ze van een LE collectie komen. Ik ben zo blij dat ik er toch nog 2 te pakken heb gekregen. Alleen al het motiefje in de poeder zelf is prachtig !


De ‘Heavenly Creature’ collectie is verkrijgbaar in de MAC counters en online zolang de voorraad strekt voor €27,80 per stuk. 

Heb jij iets van deze collectie kunnen bemachtigen ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

1 opmerking: