maandag 13 augustus 2012

Snapshot #9


Ik weet hoe gek jullie zijn op de Snapshot artikels. Ik maak ze dan ook met veel plezier voor jullie. Deze Snapshot zal een aantal foto's hebben van het weekje zee met mijn nicht, maar random pics die ik met jullie wilde delen.


De vorige weken zagen er enorm zonnig uit. Een lekker ijsje kon er altijd wel in.


Maar ook voor mij eindigde het mooie leven en ik begon met mijn vakantiewerk. Een hele toffe maand met bijzonder toffe collega's. De maand was om voor ik het wist !

Na de maand werken, ging ik me eens goed uitleven in Antwerpen. Een Starbucks kon natuurlijk niet ontbreken !

Deze Versace zagen jullie al eens voorbij komen in een Wishlist. Wel ... Deze schrap ik alvast !

Een weekje zee met mijn nicht deed enorm deugd. Het mooie weer zat er ook voor iets tussen, natuurlijk.


Eerlijk ? We hebben amper 1 keer op het strand gelegen, de rest van de dagen zijn we gewoon weg geweest.

Zoals bijvoorbeeld naar Knokke om de MAC winkel te bezoeken !

De wereld ziet er toch zo anders uit 's nachts en dat na een avondje stappen.

Bij het raam wat foto's trekken voor een goede belichting ...

... want daarna worden ze verwerkt in een artikel !

Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking: