woensdag 15 augustus 2012

Nivea Pure & Natural Dagcrème

Wat doe je als je producten stilletjes aan leeg beginnen te raken ? Juist, je koopt een nieuwe versie ervan. Soms wil je ook wel eens iets anders proberen omdat je misschien een nieuwe favoriet zou kunnen vinden ? Dit probleem had ik dus ook : mijn vertrouwde Nivea dagcrème geraakte op en zonder kan ik niet. Dus ging ik op zoek naar een nieuwe ! Omdat Nivea goed bij ons in de familie ligt, wilde ik eigenlijk niet afwijken. Dus nam ik een kijkje bij Nivea in het huidverzorgingsrek en daar vond ik dit.


Het is een mooi wit potje, vacuüm afgesloten, met een inhoud van  zo’n 50ml. Spijtig genoeg bevat hij geen SPF. Indien je ‘em dus draagt, gebruik zeker even een product met SPF eronder. Zo ben je toch beschermt wanneer je de deur uitgaat. Deze dagcrème is geschikt voor mensen met een normale tot een gemengde huid.


 

De substantie is veel luchtiger dan die van de nachtcrème. Zo trekt hij makkelijker en sneller in je huid zodat deze snel klaar is om eventueel make-up aan te brengen. Ook hier heb ik geen irritaties of allergieën gehad, wat mij enorm oplucht. De geur is aangenaam en helemaal niet storend. We have a winner ! 

De Nivea dagcrème bevat aloë vera en argan olie. Deze zorgen voor de hydratatie van je huid en houdt het soepel en fris. De juiste plaatsen (zoals m’n droge wangen) worden gehydrateerd terwijl mijn iets vettigere T-zone wordt gekalmeerd en het vrijkomen van het overbodige talg wordt geremd. Gedurende de dag blinkt mijn huid dus ook een heel pak minder en dat betekent : minder poeder nodig om bij te werken !



Al bij al kan ik zeggen dat ik er enorm tevreden van ben. Mijn huid voelt gedurende de dag helemaal niet vettig aan waardoor ik mijn gezicht ook minder moet bij poederen. Het verzorgt heel goed en omdat het ook nog eens 95% natuurlijke ingrediënten bevat, is dat zeker ook een pluspunt. 

De Nivea Pure & Natural Dagcrème kan je vinden bij de drogisterijen voor € 5,99. 

Welke dagcrème gebruik jij ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten