vrijdag 31 augustus 2012

Wist je dat ...

Omdat jullie heel graag persoonlijke posts lezen, heb ik vandaag een lijstje van 10 dingen gemaakt die jullie niet zullen weten van mij (of dat denk ik toch niet ?). Lekker personal ! Hopelijk krijg je nu, beetje bij beetje, een beter zicht op mijn karakter, hobby’s en leven in het algemeen ! 

Duuussss, wist je dat :

- Ik 6 jaar verschil met mijn broer maar ik, ondanks dat leeftijdsverschil, toch goed overeenkom met hem ? 

- Ik vroeger geschaatst heb ? Weliswaar niet professioneel, maar als hobby ging het mij toch goed af. Elke zondagnamiddag kon je me wel met vrienden op de schaatsbaan vinden. Achteraf een warme chocomelk… Mmm, kon ik die tijd maar terugdraaien ! 

- mijn droomvakantie een weekje New York is? Geen strand- of skivakantie, geef mij maar de echte city.
 
 
- ik, ondanks ik bijna 20 jaar ben, nog graag de Disneyklassiekers (zoals Assepoester, De Leeuwenkoning,…) bekijk? Verklaar me gek, maar het zijn klassiekers voor iets en ik blijf ze geweldig vinden, ook al heb ik ze 156955 keer bekeken. 

- ik weer wat vooruit ga schrijven voor de site wanneer school terug start ? Ook ik begin weer binnenkort en omdat de lessen niet om 16h eindigen bij mij, ben ik soms best wel laat thuis. Wanneer ik echter wat vooruit schrijf, hoef ik me tenminste geen zorgen te maken dat jullie ’s anderdaags geen artikel hebben om te lezen. Goed hé? 

- ik dringend moet leren koken ? Ik ben bijna 20 en ik kan net pannenkoeken, spaghettisaus, een ei en cake maken. De rest …. Daar begin ik gewoon niet aan, haha !  

- ik nog altijd geen nieuw opbergsysteem heb gevonden voor mijn make-up ? Ik had gezegd dat ik een ALEX kast wilde, maar ik heb 'em nog steeds niet gekocht. Een beetje reorganisatie en dan zal alles er wel terug inpassen, zeker ?
 
- ik allergisch ben voor klimop?



- ik vroeger een Pokémon - en Digimon fanaat was ? Jep, vooral die Pokémonkaarten waren mijn favoriet. Ik verzamelde ze totdat ik de lieve muis Diddl ontdekte. Toen was de interesse over en ging ik Diddlblaadjes uitwisselen en verzamelen. Die heb ik nog steeds !

- ik een nieuwe winactie aan het plannen ben ? Laten we het maar een ‘Back 2 School Giveaway’ noemen. Binnenkort komt hij online !

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten