woensdag 12 september 2012

Catrice Prime & Fine Highlighter

Het werd hét pronkstuk van het nieuwe Catrice assortiment genoemd : de Prime & Fine Highlighter. Eindelijk budgetproof en van een goede kwaliteit. Ik was al een aantal keer het Kruidvat binnengelopen, maar telkens was hij ofwel uitverkocht ofwel was hij gewoon nog niet binnen. Heel frustrerend ! Laatst ging ik een wat groter Kruidvat binnen en daar zag ik ‘em liggen.

 
Allereerst de verpakking : wat vind ik ‘em chic ! Je zou echt niet zeggen dat dit een budgetmerk is als de naam er niet opstond. De verpakking is een soort zwart plastic doosje. Mooi ! Je krijgt ongeveer 11g product. Ik heb telkens het gevoel dat het niet veel is maar je komt er enorm lang mee toe. Het is niet dat je in 1 keer de helft op je gezicht smeert, toch ?

 
De poeder voelt enorm zacht aan, wat wel eens brokkelig kan worden. Zachte poeders zijn immers wat moeilijker om mee te werken. Wat blijkt ? Hij brokkelt helemaal niet, hij brengt zelfs heel mooi aan. Die parelmoerige glans… Wauw ! Hij komt dicht in de buurt van bepaalde MSF’s van MAC en dat is geweldig. Terecht dat dit product het pronkstuk genoemd wordt!


Ik kan alleen maar zeggen dat ik er vol lof over ben. De verpakking, de glans … en dat voor een budgetmerk. Waarom hebben andere merken daar niet aan gedacht ?

De Catrice Prime & Fine Highlighter kan je vinden bij o.a. Kruidvat voor € 4,49. 

Wat vind jij van deze poeder ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten