zondag 9 september 2012

Favoriete Beauty v/d Maand : Delta Cephei

Elke maand zet ik hier een andere blog in de schijnwerpers waarvan ik vind dat ze het verdienen. Van make-up tot nagels, je ziet het hier allemaal voorbijkomen.

Een nieuwe maand betekent een nieuwe beauty. Deze beauty kennen jullie allemaal wel, denk ik ? Het is namelijk Suzanne van Delta Cephei !


Rock chick, interessant en goed weten wat ze wilt. Het zijn enkele kernwoorden die me spontaan te binnenschieten als ik over Suzanne nadenk.  Zij was een van de vele beautybloggers die mij inspireerde om ook een beautyblog te beginnen (en daar ben ik haar nog steeds ontzettend dankbaar voor!). Of je nu gek bent op nagellakswatches, meer wilt te weten komen over de nieuwste collecties of graag foto's ziet van haar alledaagse bezigheden : there's just one place you've to go to !

Meer weten ?  www.deltacephei.nl

0 reacties:

Een reactie posten