maandag 10 september 2012

NOTD : Essie ‘Mesmerized’

Het is al een tijdje geleden dat ik hier nog eens een NOTD heb gezet. Ik heb de laatste tijd mijn nagels wat laten ‘rusten’, om het zo te zeggen. Even geen nagellak opdoen, is goed voor je nagels, zo kunnen ze wat herstellen. Die herstelperiode is nu voorbij en dus mag ik terug beginnen lakken. Jullie hebben bij de shoplog deze Mezmerised van Essie zien langskomen.

 

En weet je wat ? I’m obsessed. Blauw is de laatste tijd mijn go to kleur. Een aantal jaar geleden was blauw dé kleur van de herfst, maar toen was ik niet zo voor die hype. Nu begrijp ik echter waarom dat zo was (ook al zit ik dan een paar jaar achter …). Mid- tot donkerblauw geeft je nagels iets chics en toch is het net iets anders dan dat je voor rood zou gaan.  

Het enige nadeel ? Deze nagellak brengt zo streperig aan ! Nooit verwacht van een Essie-lakje. Hij dekt heel fijn maar je moet er wat voor over hebben om 'em mooi egaal te krijgen. Niet echt mijn favoriet, ik zou het alleen voor de kleur doen.

Swatch :
 

Heb jij een blauwe kleur in je nagellakcollectie ? 

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten