woensdag 26 september 2012

Geïnspireerde nailart

Wel, echte nailart is het niet echt… Om eerlijk te zijn : ik ben op heel wat beautyguru’s geabonneerd maar echt veel looks namaken die zij filmen, doe ik niet. Als ik het dan doe, dan geef ik er een persoonlijke draai aan. Onlangs uploadde Marlena van MakeupGeek een Rocker Chic filmpje op YouTube. Ik vind haar filmpjes altijd de moeite waard om te bekijken. Een ding sprak mij echt aan in de tutorial en dat waren de nagels.

 
Dit is het filmpje waarover ik het had :

 

Heel het filmpje is prachtig gemaakt. De nagels vind ik geweldig en helemaal niet moeilijk. Op een namiddag besloot ik ze dan ook na te maken (wat al niet snel gebeurd). Ik vond het echt mooi ! Zoals je in het filmpje kunt zien, heb je helemaal niet veel nodig : je basislak, een glitterlakje en een top coat. Ik vind ze vrij goed gelukt (ook al was het niet zo moeilijk om na te maken). Het geeft iets chics en net dat ietsje extra zonder overdreven te zijn. 

Hebben jullie al eens iets nagemaakt van filmpjes op YouTube ?

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten