donderdag 18 oktober 2012

Celeb Look : Selena Gomez

Selena Gomez is echt een van mijn favoriete actrices/zangeressen. Ze is mooi, heeft talent en is ongelooflijk down to earth. Gevoel voor stijl heeft ze ook dus ze komt al dicht tegen de perfectie, nietwaar ? Onlangs had het 69ste Film Festival in Venetië plaats. Weer een mooie gelegenheid voor de Hollywoodsterren om te schitteren. En daar maakte Selena gebruik van.

 
Haar Dolce & Gabbana jurk staat haar fantastisch. Het enige wat ik er wat mis aan vind, is dat de print zo druk is. De krullen vind ik op zich heel mooi, maar het hadden er ook wat minder mogen zijn. Het is natuurlijk voor het filmfestival in Venetië gemaakt en dan hoort sierlijkheid er bij. Al bij al staat het haar zeker.

 

Haar haar was losjes opgestoken. Het geeft haar wat nonchalance, wat ik helemaal niet slecht vind. Meestal worden de sterren zo opgemaakt, gecoiffeerd, gekleed, dat het allemaal maar wat stijfjes overkomt. De loshangende lokken geven haar een wat speels uitzicht, wat helemaal bij haar karakter past.


Selena gaat nooit echt voluit met haar make-up. Geef haar maar zo naturel mogelijk. Daar is ze ook hier in geslaagd. Ik zou zeggen : een klein beetje een smokey bruine look, maar met de blush en lipstick zeer naturel gehouden. Een beetje bronzer over haar gezicht en haar wenkbrauwen perfect in vorm gezet. Het staat haar, absoluut ! Chic, maar ook weer niet té overdreven. 

Wat vind jij van haar look : hot or not ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten