dinsdag 30 oktober 2012

TAG : How much is your face worth ?

Het leukste deel van mijn dag, is toch wel de ochtend. Niet alleen begint dan een nieuwe dag vol mogelijkheden (klinkt cliché, I know), maar dan kan ik ook mijn make-up doen ! Mij ’s morgens opmaken is mijn therapie tegen een stressy ochtend. Natuurlijk neem ik er ook de tijd voor, ik sta er ’s morgens graag vroeger voor op (ook al slaap ik heel graag, haha !). Ik gebruik redelijk wat producten en wilde deze TAG wel eens doen om te zien hoeveel waarde er eigenlijk naar mijn gezicht gaat. Shall we ?                      
 
Photobucket


Foundation : € 12,99

Buiten mijn Revlon Color Stay Foundation, blijft ook deze een favoriet van mij. Hij geeft me niet alleen een perfecte dekking, hij zorgt er ook voor dat ik er fris en wakker uitzie. Dat hij duurder is dan bijvoorbeeld een foundation van Catrice, is iets minder. De kwaliteit die je er voor terugkrijgt, maakt het zeker goed.


Concealer : € 3,49

Hier kan ik kort over zijn : geweldig product !
 

Poeder : € 5,49

Ik ga echt niet meer naar een gewone poeder terug. Ik heb ‘em al enorm veel gebruikt en kom steeds tot dezelfde conclusie: hij matteert zoveel beter dan anderen !

 

Wenkbrauwen : rond de  € 3

Blush : prijs verschilt

De prijs verschilt zowat van dag tot dag. Ik wissel graag af tussen mijn MAC & mijn Catrice blushes omdat ze beiden zo fijn zijn. Om er toch een prijs op te plakken, zal ik het gemiddelde van de 2 nemen : € 12 

Bronzer : € 8,99

Sinds ik deze bronzer gekocht heb, gebruik ik ‘em elke dag. Niet alleen om mijn gezicht wat warmer te maken, ook voor contouren is dit product zeer handig.


Oogschaduwbasis : € 9,99

Dat zijn mijn Color Tattoos ! Ik kan niet meer zonder ze. Ze geven mijn oogschaduwkleuren een extra boost zodat ze mooier uitkomen. Ook blijven ze hierdoor beter zitten gedurende de dag. 

Oogschaduw : prijs verschilt

Ook hier verschilt de prijs omdat ik vele merken door elkaar gebruik. De ene is dan wat duurder dan de andere. Laten we rekenen op een € 21 (1 x MAC, 2 x Catrice, 1 x Manhattan) 

Mascara + oogpotlood : rond de € 5

Lipstick : prijs verschilt

Zelfde redenen als hierboven : ook hier wissel ik eens graaf af tussen merken. Meestal gebruik ik wel mijn MAC lipsticks dus zal ik rekenen op een € 17.


Als we nu eens alles optellen, dan komen we op een prijs van … € 98,95 ! Wauw, dat had ik helemaal niet verwacht ! Soms kan het nog meer zijn, afhankelijk van de gebruikte producten. Toch iets om over na te denken. 

Hoeveel kom jij uit voor deze TAG ? 

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten