zondag 25 november 2012

Celeb Look : Miley Cyrus

Miley Cyrus heeft de wereld een tijdje geleden geschokt door haar lange haren af te knippen in een korte coupe. Eerlijk ? Het staat haar ! Ook al is er heel wat kritiek op gekomen, ze durft !  Laatst stond er voor haar het 'I Heart Radio' event op de planning. Celebs die in het publiek verschijnen, worden natuurlijk goed gekeurd. Dat wordt vandaag hier ook gedaan !

 
Haar outfit vind ik (om heel eerlijk te zijn) maar niks. Ik snap het concept niet helemaal, denk ik ? (of ligt dat alleen maar aan mij?). Een hoge taille met een te korte t-shirt ? Een nieuwe trend misschien ? Nochtans ga je mij deze combinatie niet echt zien dragen. Fashionista's onder jullie : verstaan jullie dit ? Haar haar vind ik dan wel weer leuk gedaan : een mooie gevormde (niet een echte) hanenkam. Rockchick !


Haar make-up is mooi subtiel. Een paarse-grijze smokey eye met een peachy-roze lip. Verder een gebronzede huid met wat highlighter. Ook haar wenkbrauwen zijn perfect gevormd. Ik vind het elegant. Niet té overdreven opgemaakt, maar zeker ook niet té nude.

Wat vind jij van haar look ?

Stay gorgeous !

Anke

Bron foto's

0 reacties:

Een reactie posten