vrijdag 30 november 2012

Holiday Gift Ideas 2012

Nog minder dan een maand en het is weer zover : de feestdagen. Buiten de zomerperiode, vind ik deze maanden de leukste van het jaar. Allemaal lekker gezellig bij elkaar, alles wordt heel feestelijk versierd en ook de kerstboom mag weer staan. Zeg nu eerlijk : als de kerstboom weg is in huis, is dat toch tegenvallen, niet ? Wat achterblijft, is een leeg gat. Nee, dan kies ik toch voor een kerstboom. Feestdagen betekenen ook pakjes ! Wie is daar nu niet dol op? Voor diegen die de pakjes moeten kopen, is dat soms wel een hele opgave. Je weet soms niet wat kopen omdat diegene geen hint gegeven heeft, of gewoon al heel wat leuke dingen heeft. Geen nood, want hier zijn een paar gift ideas !

 

The Body Shop is een van mijn favoriete winkels tijdens de feestdagen. Ze hebben altijd van die leuke gift sets samengesteld, die heel wat voordeliger uitkomen dan dat je alle producten los zou kopen. Ook hun make-up collectie voor tijdens de feestdagen is altijd super mooi ! Dit jaar gaan ze voor smokey bruin met goud en zachte lippen. Ik denk dat ik binnenkort zelf eens achter dat paletjes ga zien !
Photobucket
 
Ook Rituals heeft tijdens de feestdagen van die leuke pakketjes. De feestdagen zijn altijd druk, druk. Als je zo’n pakket van Rituals krijgt, kan je na de drukke feestdagen eens lekker relaxen. Ze denken ook aan ieders budget want je kan kiezen tussen verschillende formaten van gift sets. Ook de geurstokjes – en kaarsen doen het telkens goed. Zeker een aanrader om daar eens binnen te gaan !
Photobucket

Parfums doen het zeker ook goed als cadeau. Ik ben een weekje geleden bij Ici Paris XL eens langsgeweest (niet om al een cadeutje te zoeken, hoor!). Had ik geweten dat er nu al zoveel geschenksets te verkrijgen waren, had ik er een aantal meegebracht. Wauw! J’adore-parfum met een bodylotion voor een goede €50 ! Nina Ricci, tesamen met een douchegel verpakt voor ongeveer € 55 ! Je kan er tijdens de feestdagen hele goede deals scoren, want zo’n populaire parfums … Daar betaal je wat voor. Zo’n geschenkset is dan nog eens voordelig.
Photobucket

Weet je nog niet wat kiezen ? Geschenkbonnen doen het ook altijd goed. Zo kan diegene die de bon krijgt, zelf gaan shoppen voor iets leuks. Zo bespaar je jezelf de moeite om eeuwig achter dat perfecte cadeau te zoeken. 

Weet jij al wat je gaat kopen ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

3 opmerkingen:

  1. Ik leef me altijd zo uit in het perfecte cadeau te vinden voor mijn familie! Cadeaubonnen doe ik meestal niet aan omdat ik soms vind dat je jezelf er dan te makkelijk van afmaakt...
    Ik denk wel dat The Body Shop mijn grootste geschenkbron zal zijn, ze hebben daar altijd zo'n mooie vooraf samengestelde kado's! Ze zijn vaak goed voor uitlopende leeftijden dus komt goed uit :) en lekker mooi meegenomen is jezelf daar even belonen voor het net gevonden perfecte kado ;D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. TBS is echt heaven met de feestdagen. Ze hebben zoveel leuks, dat het moeilijk is om tussen al dat moois te kiezen. Het liefst neem ik alles mee naar huis (maar helaas...). En inderdaad koop ik voor mezelf daar ook ineens wat ... Nu je daar dan toch bent :p

      Verwijderen
    2. Ik zou de bodyshop gewoon als make-up doos thuis willen hebben, al die mooie producten <3
      en die parfums, heaven :)
      zoals je zegt, als je daar dan toch bent, why not he :p

      Verwijderen