zaterdag 1 december 2012

Favorieten van de Maand : November

Niet - te -geloven ! Het is december ! Eind deze maand vieren we de overgang naar 2013 ! Een jaar is echt niets meer. Dat gevoel had ik met de weken in november ook : elke dag ging snel voorbij, voor ik het wist was het weer weekend !  Ook deze maand heb ik wat favorietjes bij elkaar verzameld en die laat ik vandaag aan jullie zien !

Photobucket

Allereerst heb je de Rimmel Natural Bronzer. Van deze bronzer ben ik echt een hele grote fan. Nu het winter is, ben ik mijn mooi bruin kleurtje van de zomer kwijt. Dan is zo'n bronzer een geschenk uit de hemel om er toch een beetje bronzed uit te zien. Ook gebruik ik hem om te shapen. En omdat hij bij o.a. Kruidvat te koop is, is het al helemaal een favoriet van mij.

De nagellak van het moment is niet zomaar een gewone nagellak : het is de Essence Cracking Top Coat.  Ik was sowieso al fan van de crackle trend, maar een roze crackle ? Die maakt het helemaal af. Een goede dikke laag, eventjes wachten en je hebt in no time een speciaal effect op je nagels. Leuk toch ?

Mijn meest gedragen lip combo van deze maand is MAC 'Hot Gossip' met NYC Lipgloss 'Bowery Blush'. Een mooie roze-paarse combinatie met gouden shimmer. Geen idee hoe ik erop gekomen ben om deze 2 tesamen te dragen, but I did. En blijkbaar was het een goed idee omdat te doen !

Photobucket 
 
Mijn body butter van TBS geraakt ook stilletjes aan op. Ik heb me de laatste tijd dan ook goed ingesmeerd want zo'n kou is helemaal niet zo goed voor mijn droge benen.
 
Mijn nachtcrème van Nivea heeft ook al heel wat wonderen verricht voor mijn gezicht. Echt een aanrader als je een goede nachtcrème zoekt die voldoende hydraterend is voor je huid. 
 
Als laatste heb ik mijn highlighter van de Hema ook al dikwijls gebruikt. Spijtig dat de roze en gouden glans een overspray is. Maar ach ... het product is op zich ook heel mooi, dus ik ga niet klagen !
 
Wat zijn jouw favorieten van de maand ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten