zondag 2 december 2012

Trend : Magnetische nagellak

Een trend waar ik helemaal enthousiast over ben, is de magnetische nagellak. Ik heb er zelf 2 in mijn bezit (review komt er nog aan!) en vind ze echt geweldig ! Nooit gedacht dat een nagellak dat ooit zou doen. De wonderen zijn de wereld duidelijk nog niet uit.

Photobucket
 
Hier in Belgiƫ heb ik ze nog niet zo dikwijls in de winkels zien liggen, maar online bestellen maakt veel goed. Het is een speciale nagellak met stukjes ijzer, waardoor het magneetje (op de dop van het flesje of dat je apart kan kopen) deze stukjes aantrekt en er een patroontje in maakt. Heel leuk ! En dat komt net op tijd voor de feestdagen ! Dan mag niet alleen je outfit speciaal zijn, ook je nagels mogen dan eens een specialere metamorfose ondergaan.
  
Photobucket
 
Ik vind het echt een hele goede uitvinding. Na glitters en crackle, is nu de magnetische tijd aangebroken in beautyland.  Ik vind de trend alleszins geslaagd !
 
Wat vind jij : hot or not ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke

2 opmerkingen:

  1. Ja ik vindt het ook leuk... heb ze nog niet in mijn bezit, maar dat gaat zeker nog komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik vindt het ook leuk... heb ze nog niet in mijn bezit, maar dat gaat zeker nog komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen