woensdag 12 december 2012

Nieuwe Esscene Colour & Go Nagellak

Naast Catrice, heeft ook Essence een tijdje geleden  zijn assortiment eens een grondige beurt gegeven. Dé blikvanger waren toch wel de vernieuwde nagellakjes. Ik vind ze er alleszins heel mooi uitzien. Ik kon er moeilijk aan weerstaan en bracht er 3 mee : Stuck on You, Ultimate Pink en Naughty & Pink.

Photobucket

De flesjes vallen heel hard op. Niet alleen zijn ze van vorm veranderd (en vind ik ze veel chiquer) maar ze zijn ook groter geworden! Per flesje krijg je nu zo’n 8ml nagellak. Je kan kiezen uit zo’n 44 (!!) nieuwe kleuren. En nieuw zijn ze, want er zitten er een paar prachtexemplaren tussen.

Photobucket  

Ultimate Pink is een mooi, creamy Barbie roze kleur.  Hij dekt enorm goed na 1 laagje !

Stuck on You is een donkerpaars lakje met zilveren glitter. Dit lakje is mijn favoriet van de drie want, niet alleen is ‘ie paars (mijn lievelingskleur!!), hij lakt ook geweldig goed. Na een laagje zou je al kunnen stoppen. Ik ben wat perfectionistischer en gebruikte 2 laagjes.

Naughty & Pink  is net iets warmer roze dan ‘Ultimate Pink’ en vind ‘em daardoor ook mooier. Net als ‘Stuck on You’ lakt hij enorm goed en heeft hij ook een creamy uitzicht.               

Photobucket
Boven : Naughty & Pink - Midden : Stuck on You - Onder : Ultimate Pink
 
Ik vind de lakjes veel leuker dan vroeger. Niet alleen lakken ze een stuk beter, je hebt ook meer keuze tussen de kleuren (44 kleuren is immers niet niets!) en ze drogen stukken sneller! Ideaal als je niet urenlang wilt wachten tot je nagels droog zijn. 

De nieuwe Essence Colour & Go nagellakjes kan je vinden bij o.a. Kruidvat voor €1,69. 

Welke is jouw favoriet ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten