zaterdag 8 december 2012

Nieuwe Nivea Lippenbalsems !

De winter is het seizoen bij uitstek om ons lichaam wat te plagen : ruwe handen, droge benen en (hoe ik kon ik het ook vergeten) : chapped lips. Van dat laatste heb ik ontzettend veel last. Niet leuk en ik heb dan ook altijd de neiging om ze op elkaar te wrijven waardoor ze beginnen te bloeden . 2 x niet leuk. Nivea komt daarom uit met nieuwe lippenbalsems ! Kies uit de orginele versie, met framboos of vanille/macadamia !

Photobucket  
 
Natuurlijk denk je : 'Er zijn zoveel lippenbalsems op de markt, nog eentje erbij?'. Jep ! Maar deze zijn geen gewone lippenbalsems. Ze bevatten zoete amandelolie (die je lippen kalmeert en verzacht) en galamboter (die je lippen heerlijk hydrateert). Een goede combinatie dus !
 
Wanneer je ze aanbrengt, geven de lip butters je een subtiel glossje. Ben je toch iets meer voor kleur ? Dan zou ik de frambozen-versie proberen : een licht roze tintje kleurt je lippen ! Heel mooi en toch verzorgd.
 
Deze Nivea Lip Butters zijn te koop vanaf december bij o.a. Kruidvat voor €3,99 per potje.
 
Naar welke geur ben jij benieuwd ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten