zaterdag 16 februari 2013

Maybelline Color Sensational 'Mauve Diamonds'

Tijdens de blok is alles opeens veel interessanter dan je boeken. Je kamer zou snel eens onder handen moeten genomen worden, je hebt zin om nieuwe spelletjes te downloaden op je iPhone of … je kan niet weerstaan aan de solden. En ja, dat laatste overkwam mij. De examens tijdens Kerst zijn echt een hel als je iemand bent die graag solden gaat shoppen (that includes me!). Op een namiddag gaf ik het leren op en ging ik naar het Kruidvat om te zien wat voor solden er waren. Het viel echter dik tegen maar kon toch 2 dingen bemachtigen (zie het filmpje van de shoplog). Wat ik ook kon bemachtigen, was deze lipstick van Maybelline in Mauve Diamonds.

 photo DSCN5858.jpg
 
De Color Sensational lipsticks zijn echt een van mijn lievelingslipsticks als het op drugstore versie aankomt. Ze zijn misschien wel ietsje duurder dan Catrice en NYC maar ze zijn het zeker waard.

 photo DSCN5863.jpg

Mauve Diamonds is een hele mooie berry kleur met wat zilveren glitter in. Zoals ik in de shoplog ook al zei, vind ik lipsticks met shimmer cheap overkomen. Verder drogen ze mijn lippen ook uit. Deze niet ! Wanneer je ‘em aanbrengt, verschijnt er een mooie gloss op je lippen. Kleur is echter maar een beetje te bespeuren, de lipstick is een beetje te sheer. De zilveren glitters zijn zeker te merken, en ze laten je lippen juist groter lijken.
 
 photo blogfotos-004-1.jpg
 
Al bij al vind ik het wel een fijne lipstick. Hij glijdt echt over je lippen en heeft een mooie gloss als je 'em aanbrengt. Spijtig genoeg is de kleur niet al te goed zichtbaar, maar laat dat je zeker niet tegenhouden om 'em eens te proberen.
 
De Maybelline Color Sensational Lipsticks kan je o.a. vinden bij Kruidvat voor €10,99.
 
Hebben jullie al een Maybelline Color Sensational lipstick geprobeerd ? 
 
Stay gorgeous ! 
 
Anke


0 reacties:

Een reactie posten