woensdag 20 maart 2013

2 mascara's om naar uit te kijken !

Mascara is toch een make-up product dat ik elke dag gebruik, ik kan echt niet zonder. Het maakt mijn wimpers niet alleen zichtbaarder, ook aan de lengte en het volume wordt iets gedaan. 2 merken komen met een gloednieuwe mascara uit. Benieuwd welke dat zijn ?

1. Rimmel Scandal Eyes Lycra Flex Mascara - € 11,99

 photo blogfotos.jpg
 
Mascara maakt je wimpers soms heel hard waardoor je hele look soms verpest is. Deze Scandal Eyes Lycra Flex belooft dat niet te doen, hoeveel laagjes je ook aanbrengt. Het borsteltje is zo gemaakt dat het elk wimpertje coat. 'Valse wimpers'-effect wordt het niet, maar de beloftes zijn veelbelovend. Ben benieuwd !
 
2. NYC Big Bold Curl - € 3,99 
 photo PostvakIN-WindowsLiveMail14032013143623bmp.jpg
 
Ook NYC komt met een nieuwe mascara uit : de Big Bold Curl. De originele Big & Bold was niet zo echt mijn ding, hij deed gewoon echt niets voor mijn wimpers. De Curl-versie belooft, zoals de naam al zelf zegt, je meer krul in je wimpers te geven. Doet het borsteltje je ook niet denken aan de Maybelline mascara's ? Mij in ieder geval wel ! De mascara belooft om 16 uur te houden en helemaal niet af te geven. Klinkt goed !
 
Beide mascara's zijn in april verkrijgbaar bij de drogisterij. Ik vind ze er heel goed uitzien, vooral de borsteltjes zijn een hele vooruitgang. Of ze iets voor mijn wimpers gaan doen, is nog maar de vraag... Dat vraagt om uitgetest te worden !
 
Welke wil jij wel eens proberen ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke

4 opmerkingen:

  1. hmmm, ik ben niet zo een voorstander van die ene. Max Factor heeft er ook zo eentje, en mijn bovenste ooglid hangt in een paar uur tijd vol met mascara. Ik heb nogal lange wimpers en die raken dus voortdurend mijn huid als ik knipper. Ik denk doordat het niet erg "hard" wordt, dat het beter afgaat. Met sommige van Maybelline had ik dit ook. Max Factor masterpiece max is voor mij nog altijd de beste ;-) Maar natuurlijk verschilt de ene mens bij de andere. Leuke blog trouwens!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van Max Factor Masterpiece heb ik al heel wat goed over gehoord. Misschien dat ik die ook maar eens probeer. Dank je voor de tip !

      Verwijderen
  2. oh, nog iets, de link met bloglovin werkt niet, had je graag gevolgd...

    BeantwoordenVerwijderen