vrijdag 29 maart 2013

Celeb Look : Kim Kardashian

Tegenwoordig komt Kim Kardashian wel vaak in het nieuws. Soms een ongepaste uitspraak, dan eens een modeblunder,... Het kan niet op. Maar Kim Kardashian is de slechtste nog niet want onlangs verscheen ze op het 21ste Elthon John AIDS Fund feestje. Rode lopers = opgemaakte gasten want het is daar spotten en gespot worden. Ik geef vandaag mijn mening over haar outfit en make-up !

 photo KimKardashian2O13EltonJohnAIDSFoundation_NTriS481E_l.jpg
 
Wit en zwart zijn de 2 kleuren waarmee je op safe speelt. Ik vind de jurk zeker niet verkeerd:  simpel, met een mooie halsuitsnijding en een mooi accent bij het gevouwen gedeelte op haar buik. Nu ze zwanger is, moet ze natuurlijk opletten wat ze draagt maar als het van mij afhangt heeft ze (of haar stylist) goed gekozen. Armcandy is zeker ook aanwezig en haar rode nagellak geeft net dat classy accentje.


 photo Kim-At-the-21st-Annual-Elton-John-AIDS-Foundation-Viewing-Party-February-24-2013-kim-kardashian-33750566-439-594.jpg
 
Haar oogmake-up is zeer simpel gehouden en dat is maar voor 1 reden : de lippen spreken voor zich ! Een mooie bordeaux rode lipstick legt echt de nadruk op haar volle lippen. Haar wenkbrauwen zijn mooi bijgetekend en haar ogen zijn voorzien van een royale laag mascara (of zijn het nepwimpers?) Ook kan ik zien dat er een klein beetje geshaped is, maar niet zoveel zoals we bij haar gewoon zijn.
 
Al bij al kan ik wel zeggen dat deze look geslaagd is. Simpel maar toch classy en vampy tegelijkertijd. Zo zie je maar dat je niet helemaal uitgedost moet zijn om er goed uit te zien.
 
Wat vind jij van haar look ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten