zondag 17 maart 2013

NOTD : Only You 'Read my Lips'

Het weer is er misschien niet naar, maar het is wel bijna lente. Dat betekent dat ik mijn prachtige gekleurde nagellakjes weer mag bovenhalen ! In mijn shoplog zag je dat ik bij Ici Paris XL een Only You nagellakje had gekocht : Read my Lips. Niet rood, niet roze maar iets ertussen. Apart !

 photo DSCN6541.jpg
 
Ik had nog maar 1 lakje van Ici Paris XL geprobeerd. Later kwamen de magnetisch nagellakken er nog bij. Only You is echt een heel goed merk. Goede dekking, mooie kleurenselectie (al mag het altijd meer!) en voor een hele mooie prijs. 1 laagje is echt meer dan voldoende om een mooie dekking te krijgen. Wil je de kleur nog ietsje intenser, dan zijn 2 laagjes beter.

 photo DSCN6532.jpg

Wat vind jij van deze kleur ?

Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking: