vrijdag 19 april 2013

My Hair Care Routine

Iedereen geeft me wel complimenten over mijn haar. ‘Wat is het lang’ of ‘Het ziet er zo gezond uit!’ Als ik oudere filmpjes terugkijk die ik gemaakt heb voor PfB (vooral die van ‘Products I Regret Buying’) denk ik van: ‘Oh nee, het ziet er niet uit!’. Maar op gewone dagen, krijg ik het wél degelijk gestyled. Mijn haar is van zichzelf heel sterk, dik en krullend waardoor stijlen op een gewone schooldag me echt niet lukt (of ik moet al om 4h opstaan), maar een simpele vlecht of wat trucjes met mijn frou lukt me wel. Vandaag laat ik jullie de producten zien die ik voor mijn haar gebruik !

 
Laten we het allereerst hebben over de shampoo en conditioner : die wissel ik altijd af maar diegene die ik nu gebruik is de Nivea Fresh Energy Shampoo en de Bed Head Volume Conditioner. Niet dat er iets aan mijn volume moet gebeuren (dat heb ik genoeg, trust me) maar ik vind dat deze conditioner zeer goed mijn haar verzorgd. Ik heb al eens eerder gezegd dat, als ik geen conditioner gebruik, ik door mijn haar niet doorgeraak met de kam. Bij deze conditioner is dat wel het geval.

 photo DSCN7005.jpg
 
Een haarmasker kan natuurlijk ook niet ontbreken. Dit gebruik ik zo’n 1 keer in de week en ook altijd nadat ik mijn haar was wanneer ik het eens gekruld heb. Het helpt je haar opnieuw te voeden en het te verstevigen (afhankelijk van welk masker je ook gebruikt). Het masker dat ik momenteel gebruik, is de Gliss Kur Hair Repair Hair Mask. Werkt prima !
 
 photo DSCN7002.jpg
 
Wanneer ik wat extra glans in mijn haar wil, gebruik ik deze Elsève Serum Anti-Frizz. Ik gebruikte ‘em eerst als heat protect bij gebrek aan wat beters, maar nu gebruik ik ‘em gewoon op nat/droog haar voor wat meer glans en anti-frizz. Het is een klein flesje maar je doet er ontzettend lang mee. 

 photo DSCN6976.jpg
 
Zoals ik al zei, stijl/krul ik mijn haar niet elke dag, maar als ik het toch een keertje doe, moet het natuurlijk wel beschermd zijn tegen de hitte. Daarvoor gebruik ik 2 heat protect sprays : Elnett Satin Heat Protection Spray (artikel komt eraan!) en de Syoss Heat Protect. Ik gebruik ze beiden even graag maar de Elnett-versie geeft me net dat ietsje meer glans. Ze verzorgen mijn haar en zorgen ervoor dat het niet uitdroogt. Ik vind ze beiden geweldig en ze zijn gewoon te koop bij de drogisterij ! 

 photo DSCN6993.jpg
 
Het lijkt misschien veel, maar dat is het zeker niet. Voor je haar zorgen, vind ik zelf toch een must. Ik heb al geen makkelijk haar, dus een beetje stylen kan zeker geen kwaad. 
 
Wat gebruik jij allemaal voor je haar ? 
 
Stay gorgeous ! 
 
Anke


0 reacties:

Een reactie posten