zaterdag 20 april 2013

Q&A- time !

Een hele tijd terug had ik een oproep gedaan met de vraag om jullie vragen voor mij in een artikel achter te laten. Anderhalve maand later is het dan zover : de antwoorden ! Hopelijk worden de meeste vragen vandaag opgelost ! Zit je nog met een vraag die niet beantwoord is ? Laat ze zeker bij de reacties achter, misschien komt er volgende keer nog een Q&A !

 photo orig.jpg
 

Waarom ben je beginnen bloggen ?
Ik volgde al heel wat beautyblogs voordat ik zelf ben beginnen bloggen. Het kriebelde telkens weer om zelf een blog te beginnen maar ik wist niet goed of ik het kon, laat staan volhouden. Maar kijk, bijna 2 jaar later ben ik nog steeds bezig. Ik zou het voor geen geld kunnen missen. Bloggen is een deel van mijn leven geworden. Het is nog steeds geen full-time job en dat zou ook niet te combineren zijn met mijn studies, maar een leuke hobby mag ik het zeker wel noemen.
 
Heb je broers of zussen ?
Ja, ik heb 1 broer van 15 jaar.
 
Wat is je favoriete gerecht ?
Ik eet zowat alles graag maar waar je me echt wel plezier mee kunt doen is lasagne of macaroni met kaassaus !
 
Wat is je favoriete winkel om te shoppen ?
Geen idee of het nu over kledij of beautystuff gaat maar zal ze even alle twee beantwoorden ! Qua kledij vind ik 'Paprika' nog wel een leuke winkel. Qua beautyproducten is Kruidvat zeker een aanrader als budgetproof wilt shoppen. Voor de iets duurdere merken zou ik al snel gaan naar Ici Paris XL en Galeria Inno.
 
Woon je nog bij je ouders ?
Jep, en ik denk niet dat daar de eerste jaren verandering in gaat komen.
 
Welke beautymerken moeten, volgens jou, nog naar België/Nederland komen ?
ZOVEEL ! Haha, ik zou veel dingen kunnen opnoemen maar de 3 merken die echt in België/Nedereland MOETEN gelanceerd worden zijn : MUA, Revlon en NARS.
 
Heb je tattoo's/piercings?
Geen van beide maar ik zit er wel aan te denken om een tattoo te laten zetten (maar dat zeg ik al 2 jaar, haha !)
 
Welk land wil je dolgraag bezoeken ?
Ik zou dolgraag eens naar Amerika gaan, dat zou echt een droom zijn dat uitkomt. Niet alleen voor de cultuur maar ook voor het shoppen ! Alles is daar veel goedkoper en ze hebben daar van die LE collecties die hier niet eens gelanceerd worden ! Verder wil ik ook dolgraag nog eens naar Barcelona (want stiekem ben ik wel een FC Barcelona-fan !) en Italië.
 
Dit waren de vraagjes voor vandaag. Heb jij er nog ? Laat ze zeker even bij de reacties achter !
 
Stay gorgeous !
 
Anke


0 reacties:

Een reactie posten