zondag 21 april 2013

Review : Elnett Heat Protection Spray


Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog eens een echte review heb geschreven. Wel, vandaag komt daar verandering in ! Ik heb van mezelf heel lastig haar dus echt veel doe ik er nooit mee. Echter, als ik eens zin heb om met mijn krultang te spelen of ik moet mijn natte haren gewoon drogen, moeten ze toch beschermd zijn tegen de hitte. Ik schreef al eens over de Got2B Guardian Angel Heat Protect (klik hier) en ik vond het absoluut geen aanrader. Een tijdje geleden zag ik reclame voor de Elnett Heat Protection Spray. Ik hoopte dat deze wat meer deed voor mijn haar …

 photo DSCN6982.jpg
 
De verpakking is een gele spuitfles met het mooie embleem van Elnett erop. Het staat wel chique op je make-uptafel. Wat ik handig vind, is de (un)lock knop. Zo ben je zeker dat je niet per ongeluk product spuit op onverwachte momenten.           8,5/10
 

 photo DSCN6986.jpg
 
De geur ben ik persoonlijk nog nooit tegengekomen : het is een mengeling van chemisch & proberen-het-toch-niet-naar-chemisch-te -laten-ruiken. Dit vind ik iets minder maar zeker geen struikelblok.                   7,5/10
 
De werking : ik hoopte echt zo hard dat dit veel beter zou zijn dan de Got2B-versie. Nadat ik deze weggegeven heb, heb ik geen stylingproducten meer durven kopen. Tot nu, want wat bleek ? Ik vind dat deze echt wonderen doet voor mijn haar. Niet alleen geeft het mij de glans die ik moet hebben, ook blijven mijn krullen veel langer op zijn plek en zijn de haarpuntjes minder uitgedroogd dan anders. DIT is wat een heat protect moet doen, zeker mijn haar niet verder uitdrogen !      8/10 
 
Besluit :     8/10
Eigenlijk valt er niet zoveel meer over te vertellen : ik vind ‘em beter werken dan de Got2B-versie (wat wel al wat zegt). De geur is misschien niet wat ik ervan verwachtte, maar zoals ik al eerder zei : het is zeker geen struikelblok om het product niet uit te testen.
 
De Elnett Heat Protection Spray kan je vinden bij o.a. Kruidvat voor € 7,99.
 
Wat is jouw favoriete stylingproduct ? 
 
Stay gorgeous ! 
 
Anke


0 reacties:

Een reactie posten