zaterdag 4 mei 2013

Catrice Absolute Nude Palet

Ze zeiden dat het een dupe was voor het Naked palet van Urban Decay. Iedereen was er dolenthousiast over toen het uitkwam. Ik heb het dan ook over het Absolute Nude Palet van Catrice. Omdat Sephora’s in BelgiĆ« onbestaand zijn, is Urban Decay alleen online te verkrijgen (maar je moet er al wel heel wat verzendingskosten voor over hebben). Catrice heeft dat dan ook goed gezien om er een eigen, goedkopere versie van te maken. Vandaag geef ik jullie mijn mening hierover !

 photo DSCN6668.jpg
 
Het palet zit in een degelijke, harde plastic verpakking. Het is niet al te groot, waardoor je het makkelijk mee kan nemen op reis. Het palet bevat 6 nude kleurtjes die je perfect met elkaar kan combineren. Het enige wat ik nog mis (en daar is al veel over geschreven), is een echte donkere kleur om je buitenste ooghoeken mee donkerder te maken.

 photo DSCN6555.jpg 

 photo blogfotos-7.jpg
 
De pigmentatie is zeker niet slecht voor een palet van €4,99. De oogschaduws brokkelen niet en blijven goed zitten. Alleen de allerlichtste kleuren durven wel eens een beetje te vervagen gedurende de dag. Als je een palet zoekt met matte kleurtjes, dan moet je dit palet even overslaan. Het zijn allemaal kleurtjes met shimmer in. Daar is helemaal niets mis mee, maar er mocht van mijn toch een paar matte kleurtjes bij zitten.
 
 photo DSCN6908.jpg  
 
Al bij al ben ik wel tevreden over dit palet. Goede pigmentatie en alle kleurtjes die je moet hebben voor een naturelle look. Alleen een echte donkere kleur ontbreekt nog. Misschien in het Absolute Nude Palet 2 ?
 
Het Catrice Absolute Nude Palet kan je vinden bij Kruidvat voor €4,99.
 
Stay gorgeous !
 
Anke

2 opmerkingen:

  1. Je hebt een leuke schrijfstijl :)
    Dit palette heb ik inmiddels al op aardig wat blogs voorbij zien komen en ik moet zeggen dat ie er best leuk uit ziet, maar voor mij niet overtuigend genoeg om m te kopen. Dat er geen matte kleurtjes in zitten is voor mij wel een groot gemis

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je ! Matte kleurtjes hadden er inderdaad zeker bij gemogen. Hopen dat ze zo'n 2de palet (met matte kleurtjes!) uitbrengen !

      Verwijderen