vrijdag 3 mei 2013

NYC 'Foil Explosion' Nagellak

Nagellak is altijd al een zwakte van mij geweest. Een nieuwe collectie ? Gegarandeerd dat ik dan voor het rek sta en sta te twijfelen of ik nu echt dat lakje moet hebben (je hebt er immers al een heleboel?). NYC komt met 3 nagellakjes uit die ik best wel eens wil proberen : de Foil Explosion nagellak.
 photo NYC20Foil20Explosion20Nailpolish20range20Mobile.jpg
 
Het flesje ziet er indrukwekkend uit en ik hoop dat de nagellak zelf het ook is ! Een enkel laagje zou al genoeg zijn voor een geweldige metallic finishMetallic nagellak is natuurlijk al een tijdje 'in', hopelijk onderscheidt deze nagellak zich een beetje van de rest. Verkrijgbaar in 3 kleuren.
 
 photo blogfotos-1.jpg
Power of Elements - Aqua Mystic - Magic Earth
 
 
Deze NYC Foil Explosion nagellak zal vanaf mei exclusief verkocht worden bij Kruidvat voor €2,49 per stuk.
 
Ga jij deze eens uitproberen ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten