maandag 16 september 2013

Catrice Liquid Metal Oogschaduws

Iets waar iedereen stond voor te popelen : de Metal Glam Oogschaduws van Catrice. Nieuwe dingen zijn altijd spannend, deze waren toch wel een beetje extra spannend. Een mooi patroontje, nieuwe kleuren én ze bleven in het vaste assortiment. Deze oogschaduws waren de aandachtstrekker. Ik bracht er 3 mee en testte ze voor jullie uit !

 

In totaal zijn er 9 kleuren waartussen je kan kiezen. De 3 kleuren die ik meebracht, waren Gold Leaf me, We’re the Champagnes & Nougat it Right. Ze lijken misschien basic maar vergis je niet. Laten we beginnen met de textuur van de oogschaduw : een mooi golfachtig patroontje siert de poeder. Dit heb ik nog maar 2 keer gezien bij andere merken : Essence met hun 3D-oogschaduws en MAC met hun extra-dimension collectie. Ik val zo voor speciale patroontjes en verpakkingen van producten. Nu dus ook. De oogschaduw zit in een stevig plastic doosje.



De textuur van de poeder zelf is enorm zacht. Gelukkig niet té zacht zodat ‘ie afbrokkelt en waardoor je fall-out krijgt. De oogschaduws verrastten me toen ik aan het swatchen was: 2 veegjes waren genoeg om een mooie foto te maken, van pigmentatie gesproken ! Ze brengen heel mooi aan op je oog en blenden ook goed uit.

 
Gold Leaf me op het ooglid - We're the Champagnes in de arcadeboog - Nougat it Right in de buitenste ooghoek 

Al bij al kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben over deze oogschaduws. Goede kwaliteit, leuk patroontje en een prachtige kleurenselectie. Fantastisch dat deze Metal Glam oogschaduws in het vaste assortiment blijven !
 
De Catrice Metal Glam Oogschaduws kan je vinden bij Kruidvat voor €3,99 per stuk. 
 
Welke heb jij al geprobeerd ? 
 
Stay gorgeous ! 
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten