maandag 21 oktober 2013

Herontdekking : MAC Blush ‘Plum Foolery’

Herfst is hét seizoen om die donkere, smokey kleuren weer boven te halen. Waar de zomer voor vrolijk en lichte make-up koos, kiest de herfst voor aarde-en donkere tinten. Een leuke afwisseling ! Ook ik zal mijn make-up voor dit seizoen aanpassen. Ik was dan ook al eens in mijn make-up collectie gedoken, op zoek naar oude schatten. Ik kwam een oude favoriet tegen … MAC blush in Plum Foolery.
                       
 

Ik heb deze blush al een tijdje en kocht ‘em in der tijd toen Fafinettex3 er zo enthousiast over begon te vertellen. Ik werd er zelf ook helemaal enthousiast van : een donkere plum kleur met wat lichte zilveren shimmer. Echt zo’n kleur, typisch voor de herfst. Het is een Sheertone Shimmer blush, dat betekent dat kleine glitters heeft voor een mooie glow. Ik vind ‘em heel mooi in combinatie met olijftinten in een ooglook.



Ik kan eigenlijk niets meer over deze blush vertellen. Als je van plan bent om een dezer dagen bij MAC eens langs te gaan, dan raad ik je aan om even bij de blushes te kijken. MAC heeft zoveel verschillende kleuren en finishes maar wedden dat ‘Plum Foolery’ er zal uitspringen ?
Welke blushkleuren vind jij geschikt voor de herfst ?
Stay gorgeous !
Anke

0 reacties:

Een reactie posten