zaterdag 28 december 2013

Bourjois 'Red Dingue' & 'It's Raining Stars'

Kerstmis is ondertussen gepasseerd en hopelijk had iedereen een hele fijne kerst. Ik alleszins wel want ik had mezelf toegestaan om niet te leren die dag, haha ! Op Kerstmis wil ik er altijd piekfijn uitzien en daar trek ik toch een goed uurtje (of 2!) voor uit. Eigenlijk begin ik de dag ervoor al : scrubben, maskertje en natuurlijk : nagels lakken ! Ik koos voor de 2 populaire dingen voor de feestdagen : een klassiek rood en glitter !


Allebei de nagellakken komen van Bourjois. De klassieke rode kleur heet Red Dingue, terwijl de glitter een toepasselijke naam heeft : It's Raining Stars. En wat vond ik de combinatie toch zo mooi ! Met rood kan je niets mis doen normaal gezien en dat was ook zo. De glitter maakte het helemaal af.

 
Korte nagelprobleem gesignaleerd !
 
Allebei de nagellakken brachten zo goed aan ! De rode kleur kon je echt met 1 laagje mooi krijgen, ongelofelijk ! Van de glitter had je wat meer laagjes nodig (maar toch : 3 laagjes en je nagel was ook mooi bedekt). Deze had ook een soort Liquid Sand-structuur. Een geslaagd combo lijkt me !
 

De Bourjois nagellakken kan je o.a. vinden bij Kruidvat & Di voor €8,49 per stuk.

Welke kleur nagellak droeg jij met kerst ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten