vrijdag 20 december 2013

Rimmel Kerstcollectie - Producten

Een tijdje geleden zette ik dit persbericht online. Het waren de prachtige producten van Rimmel voor de kerstperiode ! Uit die blogpost konden jullie al opmaken hoe enthousiast ik was over deze producten. Een paar heb ik er mogen uittesten, eens kijken of ik nog steeds zo enthousiast ben.

 

Kerstmis is binnen 5 dagen. Normaal gezien is het mijn favoriete feestdag, nu ik blok heb midden in de feestdagen is dat wat minder. MAAR ... me wat specialer opmaken dan normaal, wil ik altijd wel doen.
 
Laten we even beginnen met het oogschaduwpaletje in Victoria's Purple. Rimmel heeft mijn blogposts goed gelezen want paars is mijn lievelingskleur, dus toen ik dit oogschaduwpaletje kreeg toegestuurd, sprong ik een gat in de lucht. Zo'n mooie kleurtjes !


 
 
Je krijgt in totaal zo'n 5 kleurtjes, variërend van lichtpaars (à la highlighter) tot donkerpaars. Leuk om mee te spelen ! Overdag een lichte look, 's avonds een beetje meer smokey maken door het donkere paars toe te voegen : het kan allemaal met dit paletje. De kwaliteit van de oogschaduws is absoluut niet verkeerd. Ze zijn zacht, maar niet té zacht zodat ze niet afbrokkelen. De pigmentatie is meer dan oké.


 
 
Daarna de Apocalips in Across the Universe. Felrood en zeker out of my comfort zone. Met de feestdagen moet ik een rode lip proberen, een heel goed excuus dus om deze Apocalyps te gebruiken. Ik had al eerder een Apocalyps in mijn bezit (in de kleur 'Celestial') en ben daar heel tevreden over : de pigmentatie van een lipstick, de gloss van een lipgloss. Een 2-in-1 product als je het mij vraagt. Ik kan dus niets verkeerds zeggen over deze prachtige rode kleur. Het enige nadeel (en dat is zo bij alle felle kleuren) is dat je het snel ziet als je buiten de lijntjes kleurt. Oefenen is dus de boodschap !
 
 
Als laatste hebben we de Space Dust in de kleur Aurora. Het Liquid Sand- effect kennen we ondertussen allemaal wel, ervaring had ik er nog niet mee. Zo'n Space Dust was dus leuk om eens uit te proberen. En wat dacht je ? I fell in love ! Niet alleen met de textuur op mijn nagels, ook de kleur : een mooie gouden schittering, net of er diamantjes op je nagels geplakt zaten. Ik weet wat mijn favoriete nagellak wordt tijdens de feestdagen !
 

 
 
Je kan waarschijnlijk al wel raden welke mijn favoriet product is uit de collectie ? Jep, dat zijn de Space Dusten ! Ze zijn verkrijgbaar in nog andere kleurtjes, maar Aurora vind ik prachtig !
 
De Rimmel 'Out of the World' Kerstcollectie kan je in de drogisterij vinden.
 
Wat is jouw favoriet uit deze 3 producten ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke
 




1 opmerking: