zondag 23 maart 2014

Guerlain 'La petite Robe Noire'

Normaal schrijf ik niet echt over cadeautjes, aangezien ik dat maar wat raar vind. Maar aangezien ik dit cadeautje anders wel voor mezelf zou hebben gekocht, maak ik er vandaag een uitzondering over. Deze stond op deze Wishlist van oktober 2012 (!!), ik heb het dus lang volgehouden om 'em NIET te kopen, haha! Maar m'n ouders wisten dat ik deze graag rook (ik spoot niet voor niks alle staaltjes op) dus kreeg ik 'em voor mijn verjaardag. En ik ben er maar al te blij mee !


Mag ik allereerst blijven stilstaan bij de vorm van het flesje ? Een parfum is 50% verpakking, 50% geur. Als het flesje er al mooi uitziet, ben ik voor de helft verkocht. Over deze vorm is alleszins nagedacht : zo schattig en tegelijkertijd vrouwelijk !



Elke parfum heeft noten. Dit zijn ze van Guerlain :
- topnoten : rode vruchten, amandelen, bergamot en zwarte kersen
- hartnoten : Bulgaarse en Turkse roos
- basisnoten : zoethout, gerookte zwarte thee en lapsang blaadjes

Ik heb al eerder gezegd dat ik heel slecht ben in geuren omschrijven en dat ga ik vandaag weer eens herhalen. Ik vind de parfum iets zoets, vrouwelijks maar tegelijkertijd ook iets buitengewoons hebben. Kortom : vind je deze omschrijving genoeg om eens langs de parfumerie te gaan ? Ik ruikt ZALIG dat je 'em zelf eens geroken moeten hebben.

De Guerlain 'La Petite Robe Noire' Parfum kan je bij de parfumerie vinden. Voor 50 ml betaal je €73,90.

Heb jij deze al eens geroken ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten