maandag 14 juli 2014

Tanden bleken

Advertorial


Je tanden zijn niet direct iets dat je als ‘beauty’ ziet. Nochtans ben je er elke dag mee bezig  aangezien je ze elke dag poetst . Ik ben zelf heel bewust van mijn tanden beginnen worden wanneer ik ongeveer 12 jaar was omdat ze ongelofelijk scheef stonden. Ik koos voor blokjes zodat ze recht kwamen te staan, één van de beste beslissing die ik ooit genomen heb. Nu ze recht staan, duikt het volgende probleem op : verkleuring van mijn tanden. Ik dronk al wel eens koffie (nu niet meer aangezien gebleken is dat ik allergisch ben voor cafeïne) of at al eens een paar appelsienen te veel waardoor mijn tanden stilletjes aan begonnen te verkleuren. Niet echt fijn ! Maar wat kan je er tegen doen ?


Iedereen heeft van nature uit een andere kleur van tanden. De ene heeft geluk en heeft van zichzelf al hele mooie witte tanden, de andere moet het stellen met iets minder wit. Verkleuring kan komen door het eten of drinken van bepaalde producten (zoals bij mij de koffie en appelsienen). Deze kleurstoffen dringen in het tandplak. Maar ook door veroudering, geneesmiddelen of  een val waardoor de tandzenuw geraakt wordt, kan je tanden doen verkleuren. 

Wat kan je nu doen om verkleuring tegen te gaan  ? Een tandpasta met fluoride is altijd een goed idee. Er zijn er zoveel op de markt en telkens claimen ze het beste te zijn als het op tanden bleken aankomt. Meestal werkt zo’n tandpasta niet echt, het is alleen maar een optische illusie dat ze creëren. Misschien dat je tanden er een tintje witter uit gaan zien, maar verwacht zeker geen wonderen.

Verder kan je ook van die tools gebruiken. Tools die je meestal niet zomaar bij een drogisterij of supermarkt kunt kopen. Online bestellen is dus de boodschap ! Bij tanden-bleken.nl vind je een heel assortiment aan producten.  Er is voor iedere voorkeur wel iets te vinden : van whitening pennen tot whitening lampen , het is maar wat jij het fijnste vindt. En het beste is nog : de prijs ! Je moet hun webshop maar eens een keertje bekijken : voor een toffe prijs haal je al een whitening set binnen. Betalen kan je met iDeal, Paypal en overschrijving. Ze verzenden met PostNL, DHL en UPS.


Eigen ervaring met tanden bleken, heb ik nog niet gehad. Ook ik gebruik whitening tandpasta’s maar veel verschil merk ik toch niet echt.

Heb jij ooit al je tanden gebleekt ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten