vrijdag 8 augustus 2014

Yves Rocher Body Mists

Lekker warm weer, ontelbare BBQ’s en veel muggen : dat is een goede beschrijving van de zomer. Geen broeken meer voor mij, maar zwierige jurkjes. Daarom moeten je armen en benen er piekfijn uitzien : gescrubd en gehydrateerd. Voor dat laatste gebruik ik meestal een body butter van The Body Shop. Maar ik vind ‘em in de zomer veel te dik : ik heb echt geen zin om te wachten tot die boter in mijn huid is getrokken. Yves Rocher heeft daar een oplossing voor gevonden : zij komen met 2 body mists uit.


Waarom wachten tot een body lotion intrekt als je het zelfde resultaat ook kan bekomen door te sprayen ? Veel handiger, kost minder tijd en trekt sneller in. Ik heb 'The Botanical Mist' en 'The Beautyfying Dry Oil'. Het zijn 2 olieën in een handige spuitflacon van telkens 100 ml.


Wat vind ik nu van dit product ? Ik vind het enorm handig voor in de zomer : een aantal keren sprayen, wat insmeren en je huid is gehydrateerd. Het trekt zó snel in je huid ! Geen gedoe met wachten tot alles is ingetrokken nadat je je hebt ingesmeerd met dikke body butters waarna je heel stilletjes in de zetel moet gaan zitten. Zie je het al voor je ?

Wat nog handig is : de verpakking. Eenmaal je het flesje hebt opgemaakt, kan je het eventueel vullen met bijvoorbeeld een zeezoutspray en het zo mee naar het strand nemen. Of je doet er puur water in om je te kunnen verfrissen. Of wat dacht je van brush cleanser? Het zijn maar enkele ideeën.


Conclusie : ik vind dit een fijn product. Niet vettig, trekt snel in hydrateert je huid perfect. Een aanrader dus !

De Yves Rocher Body Mists kan je kopen voor €12,90 per stuk.

Wat gebruik jij in de zomer om je huid te hydrateren ?

Stay gorgeous !

Anke


0 reacties:

Een reactie posten