woensdag 24 september 2014

NYC Expert Last Lip Lacquers

Op lipproducten ben ik nog lang niet uitgekeken. Mijn laatje begint behoorlijk vol te geraken maar dat wil niet zeggen dat ik het testen van nieuwe producten laat. Integendeel. De NYC Expert Last Lip Lacquers zijn nu al een tijdje verkrijgbaar en zagen me er enorm interessant uit. Ik kon niet kiezen tussen de verschillende kleurtjes maar ik besloot dat ik er maar 2 van mezelf mocht kopen, 'voor de site'.


Ik koos voor de kleuren Central Park Passion & Fidi Fuchsia. De Lip Lacquers waren al, zoals ik kon lezen op verschillende andere blogs, enorm populair dus ik was benieuwd of ook ik er enthousiast over zou worden.



Wat zijn het nu eigenlijk ? Het zijn liquid lipsticks, een van mijn favoriete producten die ik dit jaar heb leren kennen. Ik gebruik voorlopig nog maar af en toe eens een gewone lipstick, meestal kies ik dus voor liquid lipsticks. Waarom ? Allereerst geven ze een hele goede dekking en dat meestal met 1 veegje. Verder hebben ze de glans van een lipgloss. Je slaagt dus eigenlijk 2 vliegen in 1 klap. Waren deze van NYC nu ook zo goed ?

Central Park Passion - Fidi Fuchsia

Central Park Passion

Fidi Fuchsia

Aan de bovenste swatches te zien, kan ik zeggen dat ze me helemaal niet hebben teleurgesteld. Wat een pigmentatie en dat met 1 veegje ! Ze blijven goed zitten en kruipen helemaal niet in de lijntjes. Een hapje en drankje overleven ze gedeeltelijk, het is niet zo dat je na het eten helemaal geen kleur meer ziet. Bijwerken kan dus wel nodig zijn.

Ik ben fan ! Ze gaan de Rimmel Apocalyps na maar zijn net ietsje goedkoper. Een topper bij de drogisterij, als je het mij vraagt !

De NYC Expert Last Lip Lacquers kan je vinden bij Kruidvat voor €3,49 per stuk.

Heb jij een kleurtje in je bezit ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten