woensdag 3 september 2014

Tanya Burr Cosmetics

Tanya Burr is een van de bekendste Britse beauty guru’s op YouTube. Ze maakt al een aantal jaren filmpjes en is zelf een make-up artist. Het is een droom van ieder beautymeisje om met een eigen make-uplijn te starten. Wel ... Dat heeft ze ook gedaan. Ze kwam uit met een hele reeks van lipgloss en nagellak (en ze wil nog andere producten lanceren!). Superdrug verkoopt ze in de winkel, hier in België vind je ze niet. Online bestellen is de boodschap ! Dat deed ik bij Boozyshop. Ik koos voor de lipgloss Aurora en het nagelakje Bright & Early.


Als een beautyguru met een eigen make-up lijn uitkomt, wil ik die ook graag testen. Zij weten wat kwaliteit is en hopelijk hebben ze daar ook aan gedacht wanneer ze hun eigen producten ontwierpen.

De lipgloss Aurora is een mooie roze kleurtje met kleine zilveren glittertjes in. ‘Zoals we er al zovele gezien hebben.’ zie ik je al denken. Daar kan je gelijk in hebben. Elk merk heeft wel zo’n soort roze kleurtje, ideaal om overdag te dragen. Wat is er dan wel zo speciaal aan deze lipgloss?




Hij is verre van plakkerig ! Ik hou helemaal niet van plakkerige lipgloss, laat staan dat mijn haar erin blijft hangen. Ook krijg je effectief een kleurtje op je lippen. Sommige glossjes zijn soms doorzichtig, ook al zien ze er gekleurd uit in de tube. Deze heeft zowel kleur in de tube als op je lippen ! Zoals ik in mijn Favorieten-video al zei : ik zou 'em beschrijven als 'Angel' van MAC maar dan in gloss-vorm.

Natuurlijk moest ik ook een nagellakje uitproberen. Ik koos voor de kleur Bright & Early, een zonnig fel koraal/roze kleurtje. Ik had al zo’n lakje bij China Glaze gezien maar besloot toch voor deze te gaan. De kwaliteit van China Glaze kende ik al, die van de Tanya Burr Cosmetics lijn nog niet. De kwaliteit is gelukkig helemaal anders dan die van China Glaze : deze van Tanya Burr is helemaal niet waterig (wat bij sommige lakjes van China Glaze wel eens het geval kan zijn) én ze blijven bovendien heel goed zitten. Een kleine week houden deze nagellakken het gerust vol, daarna is de nagellak wel aan vervanging toe.





De nagellak heeft een breder borsteltje zodat nagels lakken kinderspel wordt. Hij smeert goed uit en droogt snel op. Een wondernagellak, lijkt me ?

Ik ben enthousiast over deze make-up lijn!  Ze heeft duidelijk nagedacht over haar producten, zowel qua verpakking als qua kwaliteit. 

De Tanya Burr lipgloss (€8,95) en nagellak (€7,95) kan je vinden bij oa. Boozyshop.

Staat er iets op jouw wishlist van haar make-up lijn ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten