zaterdag 21 februari 2015

Filmpje : TAG : All Blogger Stories

Het is weer eens tijd voor een leuke TAG ! Laurence vond deze TAG uit en ik vond 'em zo leuk dat ik besliste om 'em ook te doen. It's all about the blog today ! 





Vragen  :
1) Waarom ben je begonnen met bloggen ?
2) Waarom koos je 'Passion for Beauty' als naam?
3) Noem 3 voordelen van het bloggen.
4) Noem 3 nadelen.
5) Hoe plan je je artikels ?
6) Welke artikels schrijf je het liefst?
7) Welke blog(s) is/zijn je grote voorbeeld ?
8) Wat hoop je in de toekomst met je blog te bereiken ?
9) Noem 1 grote tip voor andere bloggers.

Ik tag :
- Enjoyan
- Melfortune
- Vintagirie

Stay gorgeous !

Anke

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk om zo je blogverhaal te lezen. Ik vind dit een erg leuke tag en super bedankt dat ik ben getagd. Misschien neem ik het wel over, ondanks dat ik nooit tags op mijn blog plaats :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah super filmpje! Blijf trouw aan jezelf, beste tip EVER!

    BeantwoordenVerwijderen